| کد خبر: 159271 |

طرح ترافیک پیشنهادی برای فرمانداری ارسال نشده است

جزییات این طرح باید بعداز ارسال به فرمانداری مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد اما قطعا چیزی که به مصلحت شهروندان نباشد تصویب و اجرا نخواهد شد.

تین نیوز

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه هنوز طرح ترافیک جدید برای فرمانداری ارسال نشده است، گفت: جزییات این طرح باید بعد از ارسال به فرمانداری مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد اما قطعا چیزی که به مصلحت شهروندان نباشد تصویب و اجرا نخواهد شد.

عیسی فرهادی در باره طرح ترافیک جدید گفت: کار علمی گسترده‌ای بر روی این طرح انجام شده اما اشکالاتی دارد که باید قبل از اجرا برطرف شود.

وی با بیان اینکه در این طرح قیمت‌ها کاهش می‌یابد و افزایش قیمتی نخواهیم داشت، تاکید کرد:‌ ما در هر دو بخش تصمیم‌گیری هم در شورای شهر تهران در خصوص قمیت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک و هم در شورای ترافیک شهر تهران خواهیم بود و بررسی‌ها را انجام خواهیم داد و تنها آنچه به مصلحت مردم باشد، تصویب می‌کنیم.

به گفته فرماندار تهران، در این طرح تلاش شده به سمت عدالت عمومی پیش رفته، بعضی از استفاده‌های بی‌رویه دستگاه‌ های دولتی را قطع کند و فر صت بیشتری به مردم دهد .

براساس گزارش ایسنا فرهادی با بیان اینکه این طرح امتیازات خوبی دارد اما نواقصی هم دارد که باید قبل از اجرا برطرف شوند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد طرح جدید با مشکلات و نواقص اجرا شود، همین طرح فعلی بهتر است، باید تلاش کنیم نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.

در طرح جدیدی که قرار است از ۱۵ فرودین ماه پس از اخذ مجوزات قانونی اجرایی شود،  محدوده سابق طرح ترافیک به نام «محدوده سبز» نام گذاری می شود و محدوده سابق زوج و فرد که طرح کاهش در آن اجرا می‌شود نیز «محدوده آبی» نام گذاری می شود.

براساس این طرح پیشنهادی  برای کنترل ترافیک عصر گاهی علاوه بر زمان ورود  خودروها به محدوده به زمان خروج نیز توجه شده است و خودروهایی که در ساعت اوج صبح وارد محدوده شده و قبل از ساعت ۱۶ از این مناطق خارج شوند ۳۳ درصدهزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.