| کد خبر: 158991 |

مناسب‌سازی معابر شهری و حمل و نقل عمومی برای معلولان در استان البرز

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرج گفت: مناسب‌سازی معابر، مبلمان شهری و سرویس حمل و نقل عمومی برای نابینایان و معلولان از موارد ضروری است.

علی کشاورزی امروز در همایش روز جهانی نابینایان و تجلیل از توانمندیهای این افراد که در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد،اظهار داشت: رفع مشکلات جامعه نابینایان دارای اهمیت بسیار زیاد و ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود:سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد برای بهبود شرایط زندگی این افراد کارهای مهم بسیار زیادی را انجام دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرج با اشاره به اینکه تنها یک دستگاه اجرایی قادر به حل مشکلات نابینایان نیست، عنوان کرد: رفع مشکلات و تامین نیازهای جامعه نابینایان و معلولان نیازمند کمک تمام آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی است.

کشاورز با اعلام اینکه مناسب‌سازی معابر، مبلمان شهری و سرویس حمل و نقل عمومی برای نابینایان و معلولان از جمله موارد ضروری برای این افراد است، گفت: سیاست جدی سازمان بهزیستی کشور برای بهبود کارهای این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید از تمام امکانات موجود در جامعه باید بهره‌مند شوند، بیان کرد: نابینایان ما دارای استعدادهای فراوان هستند و باید برای شکوفایی این استعدادها آن‌ها را حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت این افراد به کار می‌بندیم و از تمام دستگاه‌های اجرایی برای این امر یاری می‌طلبیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها