| کد خبر: 158753 |

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی:

رفع 2 مورد تصرف در شهرهای بجنورد و جاجرم در خراسان شمالی

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از رفع 2 مورد تصرف در شهرهای بجنورد و جاجرم در این استان خبر داد .

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از رفع 2 مورد تصرف در شهرهای بجنورد و جاجرم در این استان خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی سرهنگ محسن عربی با تاکید بر افزایش توان نیروهای یگان حفاظت استان در برخورد قاطع با متجاوزین و معترضین به اراضی ملی گفت : در آذر ماه سال جاری 2 مورد تصرف فوری در شهرستانهای بجنورد و جاجرم توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع شد.

وی اظهار داشت:این 2 مورد رفع تصرف جمعا به مساحت 30800 مترمربع و ارزش ریالی بیش از 30 میلیارد و 640 میلیون ریال از تصرف زمین خواران آزاد شده است.

سرهنگ عربی همچنین به دو مورد اجرای حکم قلع و قمع در شهرستان گرمه اشاره کرد و افزود: این قلع و قمع جمعا به مساحت 1767 متر مربع و ارزش ریالی حدودا 673 میلیون و پانصد هزار ریال با همکاری و هماهنگی دادستان محترم و نیروی انتظامی انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی برخورد قانونی با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و اجرای احکام قضایی را از وظایف یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خواند و یادآور شد : قبل از اجرای طرح مذکور به دلیل حضور نداشتن ضابطان و نیروی ناجا ،برخورد با متصرفان کم اثر بود، اما با تشکیل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن بخش بسیاری از مشکلات حفاظت از اراضی ملی برطرف شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.