| کد خبر: 157219 |

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد

◄ آغاز ثبت نام هفدهمین کنفرانس حمل‌ونقل و ترافیک

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی حمل‌ونقل و ترافیک در 12 محور علمی و با همکاری بیش از 50 نفر از استادان دانشگاه های کشور در روزهای 29 و 30 بهمن ماه سال جاری در 10 سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز پذیرش مقالات و ثبت‌نام هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل‌ونقل و ترافیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محسن پورسیدآقایی، معاون شهردار و رییس هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل‌ونقل و ترافیک با اعلام این مطلب گفت: این کنفرانس، مهمترین رویداد علمی کشور در حوزه مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک است که 16 دوره  آن در 22 سال گذشته با حضور استادان و اندیشمندان خارجی و داخلی با موفقیت برگزار شده است.

وی ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی انجام شده محققان ومتخصصان حمل‌ونقل و بهره‌گیری از نتایج علمی این پژوهش‌ها در حوزه‌های اجرایی را از اهداف اصلی این کنفرانس برشمرد و افزود: زمینه‌سازی برای تبادل نظر و تعامل فعالان عرصه حمل‌ونقل با بخش‌های دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی و ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده‌های نوین و استفاده از تجارب کاربردی و مدیریت دانش ترافیک از مهم‌ترین اهداف این کنفرانس است.

معاون شهردار تهران و رییس کنفرانس بین‌المللی حمل‌ونقل وترافیک افزود: براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بخشی از مقالات رسیده به دبیرخانه به صورت سخنرانی و بخشی دیگر به صورت پوستر در روزهای همایش ارائه می‌شود و کلیه مقالات برگزیده علاوه بر انتشار در کتاب مجموعه مقالات، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌شود.

وی در خصوص نحوه دریافت و داوری مقالات تصریح کرد: دریافت، ارجاع، داوری و کلیه مراحل علمی این کنفرانس صرفا به صورت الکترونیک و از طریق پایگاه اینترنتی کنفرانس و در قالب ضوابط و استانداردهای تعریف شده که در سایت قابل دسترسی است، انجام می‌شود و خارج از این مکانیزم مقالات پذیرش و ارزیابی نمی‌شود.

پورسیدآقایی در ارتباط با بخش های جنبی این کنفرانس نیز گفت: در کنار بخش علمی و کارگاه‌های تخصصی و ارائه مقالاتی که به صورت پوستر انجام می شود، نمایشگاهی برای ارائه آخرین دستاوردها وفناوری‌های صنعت حمل‌ونقل و ترافیک برگزار و همچنین شرکت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و مراکز علمی و دانش‌بنیان و کارآفرینان برتر این حوزه نیز معرفی می‌شوند.

معاون شهردارتهران؛ دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، بین‌المللی امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی و گیلان را از حامیان دانشگاهی این کنفرانس برشمرد.

وی از پلیس راهور ناجا، سازمان حفاظت محیط زیست، جامعه مهندسین حمل‌ونقل ایران، انجمن مهندسی حمل‌ونقل ایران، انجمن مهندسی حمل‌ونقل ریلی ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راه ها و مرکز تحقیقات راه، وزارت راه و شهرسازی را از دیگر حامیان داخلی این کنفرانس دانست و خاطرنشان کرد:UITP ، EGO، ITDP،UIC  ،،MetropolisACUUSو 21WALK از جمله انجمن‌ها و سازمان‌های خارجی حامی علمی این کنفرانس بین‌المللی هستند.

بنابراعلام روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، فرایند دریافت و پذیرش مقالات در این کنفرانس از 20 آذر ماه از طریق سایت اینترنتی http:// ictte.ir آغاز شده و استادان، دانشجویان، کارشناسان حوزه حمل‌ونقل بویژه کارشناسان و مدیران حمل‌ونقل و ترافیک شهری می توانند برای شرکت در این کنفرانس و بهره مندی از مطالب و مقالات علمی این رویداد، به این پایگاه اینترنتی مراجعه و ضمن کسب اطلاعات کامل از فرآیندها، ابعاد و محورهای علمی کنفرانس، مقالات خود را برای دبیرخانه همایش ارسال کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.