| کد خبر: 157066 |

بهره‌برداری بزرگراه شهید خرازی

پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری در غرب پایتخت روز دوشنبه طی مراسمی با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.

تین نیوز

پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری در غرب پایتخت روز دوشنبه طی مراسمی با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش تیننیوز به نقل از ایرنا، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری به صورت یک تقاطع شبدری کامل احداث شده و دارای چهار پل (2 پل کندرو و 2 پل تندرو) به همراه چهار رمپ و چهار لوپ است.

برای اجرا و بهره برداری از این پروژه عمران شهری اعتباری در حدود 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

محمد علی نجفی شهردار تهران صبح امروز و پیش از افتتاح این پروژه به همراه پیروزه حناچی معاون فنی و عمران شهرداری، از کارگاه پروژه های احداث پارکینگ طبقاتی نیایش، تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و فازهای توسعه ای دریاچه شهدای خلیج فارس دیدن کرد.

وی دراین بازدید، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی این طرح ها قرار گرفت.

تقاطع محور 45 متری شهید باقری تنها تقاطع کامل شبدری در مسیر بزرگراه شهید خرازی بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان است و با بهره برداری از آن، دسترسی های شمالی- جنوبی شهروندان ساکن شهرک های حاشیه بزرگراه شهید خرازی تسهیل شده و مسیرهای دسترسی به دریاچه شهدای خلیج فارس بیشتر می شود.

این گشایش ترافیکی همچنین باعث حذف دوربرگردان های همسطح بزرگراه شهید خرازی و در نتیجه کاهش ترددهای اضافی و روان سازی بار ترافیک خواهد شد.

طول کلی معابر ایجاد شده در این پروژه با احتساب رمپ و لوپ ها به 6800 متر می رسد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا 0 0

    سلام خدا قوت
    دروغ که هنداق نیست آدم را خفه کنه ، حداقل نصف پروژ هنوز اماده نشده ،بعد از چند سال ، نصف و نیمه افتتاح می کنید که چی بشه ؟؟