| کد خبر: 157046 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد

◄ فراخوان سه‌باره تاکسیرانی برای تعویض کاتالیست تاکسی‌ها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شروع محدد ارائه خدمات به مدارس استثنائی شهر تهران خبر داد و گفت: با توجه به تعهد سازمان و تقبل خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان استثنائی شهر تهران و براساس مسئولیت اجتماعی پذیرفته شده از سوی تاکسیرانی، وقفه‌ای که در این بخش به‌وجود آمده بود برطرف شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شروع محدد ارائه خدمات به مدارس استثنائی شهر تهران خبر داد و گفت: با توجه به تعهد سازمان و تقبل خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان استثنائی شهر تهران و بر اساس مسئولیت اجتماعی پذیرفته شده از سوی تاکسیرانی، وقفه‌ای که در این بخش به‌وجود آمده بود برطرف شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرضا قنادان اظهار کرد: موضوع از سرگیری ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنائی شهر تهران یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که خوشبختانه طی چند روز اخیر سازمان تاکسیرانی نسبت به رفع موانع آن اقدام کرد.

وی افزود: از ابتدای  سال 96 سازمان تاکسیرانی به منظور تعویض کاتالیست تاکسی‌ها اقدام به سه بار فراخوان کرده که متاسفانه مراجعه به این خاطر در حد صفر بوده که می‌تواند معلول دو علت باشد.

قنادان با تاکید بر این نکته که بی‌آگاهی و نبود اجبار دو دلیل عمده در عدم مراچعه برای درخواست تعویض کاتالیست تاکسی‌ها بوده است، گفت: براساس قانون ردیف بودجه‌ای به منظور تعویض کاتالیست تاکسی‌ها در اختیار سازمان قرار دارد تا متقاضیان بتوانند با استفاده از آن نسبت  به تعویض این قطعه حیاتی درخودرو خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به انتشار سه‌باره فراخون در روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور از ابتدای سال جاری، یادآور شد: اثرگذاری تعویض کاتالیست بر کاهش آلایندگی هوا بر کسی پوشیده نیست و سازمان تاکسیرانی نیز امادگی کامل دارد تا به متقاضیان در مسیر کاهش آلانیدگی هوا کمک کرده و با دارندگان تاکسی همراهی کند.

قنادان از نبود محدودیت در تعویض کاتالیست تاکسی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این روزها در حال مرتب کردن کارها و عمل به تعهدات سازمان هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.