| کد خبر: 156848 |

تامین مالی تولید مشترک اتوبوس‌های درون شهری بین ایران و مجارستان

مدیرعامل بانک شهر از همکاری این بانک با اگزیم بانک مجارستان برای تامین مالی تولید مشترک اتوبوس‌های درون شهری در ایران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل بانک شهر از همکاری این بانک با اگزیم بانک مجارستان برای تامین مالی تولید مشترک اتوبوس‌های درون شهری در ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به تفاهم صورت گرفته درنخستین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران ومجارستان گفت: بر اساس این تفاهمنامه و با حمایت اگزیم بانک مجارستان در تامین مالی و سرمایه‌گذاری این پروژه، تولید مشترک اتوبوس‌های ایکاروس در ایران با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان توانمند داخلی انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، وی خاطر نشان کرد: بر این اساس تولید مشترک هزار دستگاه اتوبوس درون شهری با همکاری خودروسازان داخلی و گروه توسعه و معادن شهر (هولدینگ وابسته به بانک شهر) طی مدت سه سال، از برنامه‌هایی است که در این تفاهمنامه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت این موضوع خاطر نشان کرد: دولت مجارستان و شرکت ایکاروس برای سرمایه‌گذاری بلندمدت در تولید مشترک اتوبوس‌های درون شهری در ایران عزم جدی دارند و بانک شهر نیز این آمادگی را دارد تا تا با انتقال تکنولوژی و تولید مشترک توسط این شرکت که یکی از پرسابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده اتوبوس در جهان است، به تولید اتوبوس‌های درون شهری بپردازد.

پورزرندی با تاکید بر اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها گفت: امکانات و دانش بالای فنی و توانمندی‌های تولیدی در شرکت‌های خودروساز داخلی این امکان را ایجاد می‌کند تا از طریق تامین فاینانس این پروژه که توسط اگزیم بانک مجارستان و با تامین مالی 85 درصد بهای فروش اتوبوس‌های شهری با بازپرداخت پنج تا ده ساله صورت خواهد پذیرفت، این تولید مشترک انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.