| کد خبر: 156536 |

◄ مسئول بدهی شهرداری تهران به تامین اجتماعی چه کسی است؟

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران، شهردار سابق را مسئول بدهی میلیاردی به تامین اجتماعی دانست.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران، شهردار سابق  را مسئول بدهی میلیاردی به تامین اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد علیخانی با اشاره به انباشت بدهی از دوره قبل شهرداری در تهران، اظهار کرد: بدهی 460 میلیارد تومانی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی نیز جزو بدهی به ارث مانده از شهرداری سابق است.

وی با بیان این‌که «در دوران شهردار سابق حق بیمه از کارکنان کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است»، افزود: شهرداری سابق برای جلوگیری از مسدود شدن حساب‌ها توافقاتی با تامین اجتماعی انجام داد که امروز مسائلی را برای مدیریت جدید به همراه آورده است.

به گفته وی، به واسطه هماهنگی شهرداری با دولت انتظار نمی‌رفت تامین اجتماعی در شرایط فعلی و با این حجم از بدهی به ارث مانده از دوره گذشته، حساب‌های شهرداری را مسدود کند.

علیخانی با تاکید بر مزالبات شهرداری از سازمان تامین اجتماعی، افزود:  در این میان شهرداری نیز از تامین اجتماعی مطالباتی دارد و می‌تواند با قراردادن نیوجرسی مقابل ساختمان‌های این سازمان فعالیت‌های آن را متوقف کند اما چنین اقدامی به هیچ وجه زیبنده دو دستگاه اجتماعی و مردم نهاد نیست.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران  خاطرنشان کرد: می‌توان بخشی از این بدهی‌ها را از طریق تهاتر یا اقساطی به تامین اجتماعی پرداخت کرد و مسدود کردن حساب ها اقدام درستی نیست، زیرا با این قبیل اقدامات تنها امور با تعویق اجرائی می‌شود که به سود مردم و شهر نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.