| کد خبر: 155984 |

بارندگی‌های شدید در بندرلنگه رفت‌وآمد را برای اهالی منطقه سخت کرده است

شهرستان بندرلنگه در غرب استان هرمزگان از صبح امروز پنجشنبه شاهد بارش باران است؛ گرچه این بارش پاییزی گرچه موجب خوشحالی مردم شده، اما به دلیل مشکلات زیرساختی تردد مردم و وسایل نقلیه در معابر و خیابان‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

تین نیوز

بارندگی در شهرستان بندرلنگه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز آغاز شده و تا زمان انتشار این خبر (بعد از ظهر پنج‌‌شنبه) ادامه دارد که این مسئله آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها را به دنبال داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا صفا ایسینی مدیر کل مدیریت بحران هرمزگان که از صبح امروز پیرامون آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده بود در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: در حال حاضر شرایط حادی در شهر و دیگر مناطق شهرستان بندرلنگه نداریم.

وی افزود: بخشی از امور مرتبط با تردد در این شهر به دست شهرداری و دیگر ارگان‌ها در حال رسیدگی است و آب‌های سطحی جمع شده در خیابان‌ها نیز در حال مدیریت برای تخلیه هستند، کما اینکه بارندگی‌ها نیز انتظار می‌رود امشب هم در این شهر ادامه داشته باشد.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان فعالیت این سامانه بارشی که از روز سه شنبه وارد هرمزگان شده، تا یکشنبه ادامه دارد که این فعالیت علاوه بر بارش موجب ناپایداری شرایط دریایی نیز خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناس هرمزگان در همین راستا در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد: تداوم فعالیت سامانه بارشی سبب سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر عمومی به‌ویژه در مناطق غربی استان شده است.

مجتبی حمزه‌نژاد افزود: از امشب سرعت وزش باد از 25 به بیش از 50 کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد و ارتفاع امواج به بیش از یک متر می‌رسد.

بارش باران در دیگر نقاط هرمزگان نیز ادامه دارد و موجب وارد آمدن خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف در غرب این استان به ویژه در شهرستان پارسیان شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.