| کد خبر: 155118 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ تبلیغات بر روی اتوبوس‌های شهری ماندگار شد

دبیر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از برگزاری هجدهمین جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران با حضور معاون شهردار، مدیرعامل اتوبوسرانی و اعضای شورای شهر در یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

تین نیوز

دبیر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از برگزاری هجدهمین جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران با حضور معاون شهردار، مدیرعامل اتوبوسرانی و اعضای  شورای شهر در یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعلی کرونی با اشاره به مطلب فوق، تصریح کرد: اعضای کمیسیون حمل‌ونقل، معاون شهردار در این بخش، با قرارگرفتن در یکی از اتوبوس‌هایی که دیوار آن با تبلیغات پوشیده شده بود، از نزدیک با زاویه دید مسافران هنگام استفاده از این دست اتوبوس‌ها آشنا شدند. 

وی به متقاعد شدن اعضای کمیسیون حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: به اذعان اعضای شورای شهر علیرغم پوشیده شدن دیواره اتوبوس‌ها با بنرهای تبلیغاتی، دید کافی از داخل به خارج وسیله نقلیه وجود دارد.

کرونی در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت دید در شب این قبیل اتوبوس‌ها اشاره کرد و افزود: از داخل اتوبوس‌ها فضای بیرونی شهر به خوبی قابل تشخیص است اما، مساله وقتی بزرگ می‌شود که هوا رو به تاریکی می‌گذارد و اشراف به تشخیص ایستگاه‌ها برای برخی مسافران به سختی ممکن می‌شود.

عضو شورای شهر به حضور پیمانکار تبلیغات بر روی اتوبوس‌ها در جلسه تشکیل شده در اتوبوس شهری اشاره کرد و ابراز داشت: آن‌چه مسلم است آنکه تبلیغات بدنه اتوبوس‌ها حذف نخواهد شد ولی در نحوه تبلیغات بازنگری خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر مرسوم بودن این مدل تبلیغات بر دیواره وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس، خاطرنشان کرد: در تمامی دنیا این نوع تبلیغات وجود دارد اما باید مشکلات آنها را برطرف کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.