| کد خبر: 154620 |

◄ اعلام آمادگی شهرداری تهران برای کمک به زلزله‌زدگان

شهردار تهران به منظور ارزیابی خسارت‌های زلزله شب گذشته، بررسی میزان آمادگی لازم در صورت وقوع حوادث مشابه و تمهیدات ضروری کمک به مناطق زلزله زده در سازمان مدیریت بحران تهران حاضر و با مسئولان شهری کرمانشاه به طور جداگانه تماس گرفت.

تین نیوز

شهردار تهران به منظور ارزیابی خسارت‌های زلزله شب گذشته، بررسی میزان آمادگی لازم در صورت وقوع  حوادث مشابه و تمهیدات ضروری کمک به مناطق زلزله‌زده در سازمان مدیریت بحران تهران حاضر و با مسئولان شهری کرمانشاه به طور جداگانه تماس گرفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعلی نجفی با حضور در مرکز مدیریت بحران شهر تهران، طی تماس‌های جداگانه با استاندار و شهردار کرمانشاه و شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین در جریان مسایل در جریان این شهرها قرار گرفت.

براساس این گزارش، خسارات ناشی از زلزله یکی از مباحثی بود که شهردار تهران در تماس تلفنی خود با شهرداران قصرشیرین، کرمانشاه و سرپل ذهاب در خصوص ان صحبت کرده و اعلام کرد، شهرداری تهران برای همراهی با آسیب دیدگان امادگی کافی داشته و برای همکاری  و کمک به مناطق آسیب دیده هرگونه اقدامی را که ضرورت داشته باشد انجام خواهد داد.

براساس گزارش، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اشاره به وقوع زلزله در کشور عراق و مناطق مرزی غرب کشور(استان کرمانشاه) نیز، گفت: پس لرزه خفیف احساس شده در تهران ربطی به گسل های زلزله پایتخت ندارد و مردم در این باره نگران نباشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.