| کد خبر: 153207 |

مشاور عالی شهردار اصفهان:

مترو اولویت اصلی مدیریت شهری اصفهان است

مشاور عالی شهردار اصفهان بر دغدغه جدی مدیریت شهری اصفهان برای آغاز هرچه‌سریعتر خطوط 2 و 3 مترو اشاره کرد و گفت: : در حال حاضر مترو اولویت اصلی مدیریت شهری اصفهان است.

تین نیوز

مشاور عالی شهردار اصفهان بر دغدغه جدی مدیریت شهری اصفهان برای آغاز هرچه‌سریعتر خطوط 2 و 3 مترو اشاره کرد و گفت: : در حال حاضر مترو اولویت اصلی مدیریت شهری اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، همایش تجلیل از پیمانکاران برتر Hse سازمان قطارشهری اصفهان ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر اصفهان، مدیران شهری، مشاور عالی شهردار اصفهان و مدیران سازمان قطارشهری برگزار شد.

جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی و پدافند غیرعامل در پروژه‌های شهری اظهار داشت: امروز با توجه به اهمیت حفظ جان انسان‌ها، موضوع ایمنی در ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان و کارگاه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه باید در زمینه کاهش آسیب‌ها و خطرات ناشی از بی‌توجهی به ایمنی اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت کاهش آسیب‌ها و خطرات ناشی از بی‌احتیاطی در ایستگاه‌ها، پیوست ایمنی در تمامی قراردادهای سازمان قطارشهری اصفهان تعبیه شده است.

مشاور عالی شهردار اصفهان درباره ضرورت توجه به این موضوع تصریح کرد: باید با همفکری مدیران پروژه، مشاوران، پیمانکاران و مسئولان ایمنی کارگاه‌ها، به رفع نواقص موجود در حوزه ایمنی قطارشهری اصفهان بپردازیم.

وی پیرامون نگاه مثبت مدیریت شهری به موضوع متروی اصفهان افزود: در حال حاضر مترو اولویت اصلی مدیریت شهری اصفهان بوده و تلاش‌های ارزشمندی در این خصوص صورت گرفته است.

شعرباف خاطرنشان کرد: اراده شورای شهر اصفهان و مدیریت شهری بر این است که خطوط 2 و 3 متروی اصفهان به صورت همزمان آغاز شوند و با توجه به اینکه متروی اصفهان در آغاز راه است، باید تلاش کنیم که حرکت‌های خوبی درباره آن اجرایی شود.

نگاه ویژه قطارشهری اصفهان به پدافند غیرعامل

مهدی امیری، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان قطارشهری اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ایمنی و بهداشت سازمان قطارشهری اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه از زمان آغاز کار واحد ایمنی سازمان، حوادث پروژه به صورت محسوسی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز پیمانکاران سازمان قطارشهری اصفهان اتفاقات خوبی در این زمینه رقم زده‌‌اند، ادامه داد: خوشحال هستیم که HSE در پروژه‌های قطارشهری جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان قطارشهری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرم افزار جامع HSE در سازمان قطارشهری اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مسئله سبب افزایش هماهنگی و ارتقای جایگاه ایمنی سازمان شده است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که با برگزاری همایش‌هایی نظیر همایش امروز، اتفاقات خوبی به منظور کاهش حوادث و افزایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان صورت گیرد.

نگاه مدیریت شهری به موضوع ایمنی و سلامت

عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی و بهداشت اظهار داشت: موضوع ایمنی و سلامت جامعه امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات مد نظر به شمار می‌رود و تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بر آن است که سلامت شهروندان اصفهانی به عنوان یک دغدغه مهم مد نظر همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز نگاه ویژه‌ای به این مسئله از خود نشان می‌دهد، ادامه داد: باید تلاش کرد که در این زمینه اقداماتی اساسی صورت گیرد تا نگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بخش‌های مختلف شهر اصفهان جاری و ساری شود.

در این مراسم از محمدحسین خسروانی از شرکت نصیرعمران آریا، جودکی و چادگانی، مدیر و سرپرست HSE ریلی مپنای اصفهان، سعید سلطانی از شرکت صلب‌سازه، جلال نادری از شرکت کرانه‌سازان و جعفر مختاری از شرکت سداد به عنوان پیمانکاران برتر حوزه HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) سازمان قطارشهری اصفهان تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.