| کد خبر: 153114 |

شورای شهر بهارستان برای حل معضلات ترافیکی برنامه مستمر دارد

رئیس شورای اسلامی بهارستان گفت:‌ برای برطرف کردن مشکل ترافیکی در بهارستان چندین پروژه در دست اجرا داریم که با افتتاح این پروژه‌ها مشکلات ترافیکی شهرستان به ویژه در جاده تهران- ساوه برطرف می‌شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی بهارستان گفت:‌ برای برطرف کردن مشکل ترافیکی در بهارستان چندین پروژه در دست اجرا داریم که با افتتاح این پروژه‌ها مشکلات ترافیکی شهرستان به ویژه در جاده تهران- ساوه برطرف می‌شود.

میثم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان ، با اشاره به مشکلات ترافیکی در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهّم‌ترین مشکلاتی که هم اکنون مردم شهرستان بهارستان با آن مواجه هستند مشکل ترافیک در مسیرهای مواصلاتی شهرها در جاده تهران- ساوه است که از بین شهرهای بهارستان عبور می‌کند.

وی بیان کرد: مشکل ترافیکی به وجود آمده در بهارستان که سبب دشواری رفت و آمد و کاهش رفاه و خدمات‌رسانی به مردم شده است، باعث شده تا شورای بهارستان رفع این مشکل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی بهارستان در ادامه به اجرای چند پروژه برای کاهش ترافیک در شهرهای بهارستان اشاره کرد و افزود: شوراهای بهارستان برای کاهش ترافیک در این شهرستان در حال اجرای چند پروژه مهّم هستند که از جمله آن زیرگذر سه‌راهی آدران در شهر گلستان است.

بابایی با بیان یکی دیگر از پروژه‌های شورای بهارستان برای کاهش ترافیک تصریح کرد: باز شدن انتهای خیابان شهرک سبزدشت در بخش گلستان که اکنون بن‌بست است، نیز قطعاً از بار ترافیکی این مسیر می‌کاهد؛ چرا که در صورت مسیرگشایی در انتهای این خیابان یک راه میانبر جدیدی به وجود می‌آید.

وی همچنین به اجرای دو طرح دیگر برای کاهش ترافیک بهارستان در شهر صالحیه اشاره کرد و گفت:‌ اتصال 30متری سلطان‌آباد به رینگ کمربندی در شهر صالحیه و اتصال 30 متری ولیعصر و بلوار سردار جنگل شهر صالحیه به شهرک واوان اسلامشهر نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا برای کاهش ترافیک شهرستان بهارستان هستند.

رئیس شورای اسلامی بهارستان در ادامه از افتتاح 30 متری ولیعصر شهر صالحیه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: اتصال 30 متری ولیعصر و بلوار سردار جنگل شهر صالحیه به شهرک واوان اسلامشهر در دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، و دیگر پروژه هم در کمترین زمان ممکن به مرحله افتتاح می‌رسند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: با این چند پروژه‌ای که در بهارستان در دست اجرا داریم پیش‌بینی می‌شود تا بعد از اتمام و افتتاح این پروژه‌ها در مسیرهای مواصلاتی بهارستان به ویژه در جاده تهران- ساوه مشکل ترافیک برطرف شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.