| کد خبر: 151892 |

رئیس شورای شهر قائم‌شهر:

زمین‌های خالی‌ قائمشهر با حفظ کاربری به پارکینگ تبدیل می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر گفت: زمین‌های خالی شهر با حفظ کاربری به پارکینگ تبدیل شده و منافع آن هم عاید مالک زمین خواهد شد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر گفت: زمین‌های خالی شهر با حفظ کاربری به پارکینگ تبدیل شده و منافع آن هم عاید مالک زمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگارمهر، علی‌اکبر حسین‌زاده ظهر یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، در خصوص پروژه نگین‌شمال اظهار کرد: در هفته گذشته با سرمایه‌گذار جدید مجتمع تجاری فرهنگی نگین شمال جلساتی داشتیم و پیشرفت کند این پروژه بررسی شد.

 وی ادامه داد: بزودی پارکینگ طبقات منفی ۱ و ۲ این مجتمع با ظرفیت بیش از یکهزارو۵۰۰ خودرو برای رفاه شهروندان آغاز بکار می‌کند.

حسین‌زاده تصریح کرد: قرار بود طبقات ۴، ۵ و ۶ مجتمع نگین‌شمال به امورات خدماتی اختصاص یابد که متأسفانه طبقات ۴ و ۵ از این حالت در آمد و در طبقه ششم مجتمع سینما، سالن آمفی‌تأتر، شهربازی و سالن اجلاس احداث خواهدشد.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر، به بدهی ۷ تا ۸ میلیارد تومانی شهرداری قائم‌شهر به سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: ساختمان بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر با اجرای ماده ۱۰۰، هفت میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است، که امید است با رایزنی های در حال انجام، بدهکاری طرفین تهاتر شود.

وی ضمن تقدیر از متانت و انضباط هواداران تیم فوتبال نساجی در بازی اخیر این تیم با تیم استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: با مالک جدید تیم نساجی نشست‌هایی داشتیم و شورای شهر با جدیت حمایت خود را از تیم محبوب مردم مازندران، اعلام می‌کند.

حسین‌زاده از خرید کابل‌های پل روگذر میدان جانبازان و ریختن بتن، خبر داد و افزود: از شنبه هفته بعد ادامه ساخت و اجرای این پل، آغاز خواهد شد.

عباس‌صالح‌زاده، نائب‌رئیس شورای شهر قائم‌شهر، در بخش دیگری از جلسه فوق، در خصوص حل معضل زباله قائم‌شهر، اظهار کرد: با یک شرکت ایرانی که در ترکیه فعالیت دارد مذاکراتی صورت گرفت و اطلاعات اولیه ارائه شد و این شرکت برای سرمایه‌گذاری، نصب ماشین‌آلات سیستم جمع‌آوری و امحای زباله و ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در فاز اول آمادگی خود را اعلام کرده است.

در پایان این جلسه، مقرر شد بازنگری طرح جامع شهر، ساماندهی دستفروشان، ساماندهی وضعیت روزبازارها، کاهش عوارض کسبی،احداث فاضلاب شهری و ساماندهی وضعیت ترافیک، نقاط پر اهمیت شهر و گردشگری قائم‌شهر پیگیری شود.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.