| کد خبر: 151850 |

اتوبوس های اراک فرسوده و آلایند هستند

شهردار اراک با اشاره به فرسوده وآلاینده بودن ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: با افزایش ٢٠درصدی نرخ اتوبوس می توان شرایط را جهت نوسازی و خرید اتوبوس های جدید فراهم کرد.

تین نیوز

شهردار اراک با اشاره به فرسوده وآلاینده بودن ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: با افزایش ٢٠درصدی نرخ اتوبوس می توان شرایط را جهت نوسازی و خرید اتوبوس های جدید فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛داوود تاجران شهردار اراک شامگاه شنبه در صحن رسمی شورای اسلامی اراک گفت: لازمه مدیریت شهری موفق، تعامل با ارگان ها ی مرتبط است، انتظار می رود با ایجاد ارتباط متقابل موانع در اسرع وقت مرتفع شود .

تاجران با اشاره به مشکلات موجود در برخی از حوزه های شهری اظهار کرد: فوریت در حل مسائل شهر وشهروندان بسیار حایز اهمیت است و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار اراک، با اشاره به فرسوده و آلاینده بودن اتوبوس های درونشهری افزود: اتوبوس های شهری می بایست بهسازی شوند.

وی ادامه داد: با افزایش ٢٠درصدی نرخ اتوبوس می توان شرایط را جهت نوسازی و خرید اتوبوس های جدید فراهم کرد.

تاجران رسیدگی به تجهیزات سازمان آتش نشانی را در اولویت کاری عنوان کرد و افزود: به زودی تجهیزات این سازمان طبق استانداردهای جهانی بهسازی خواهد شد.

در این جلسه مقررشد نسبت به بازگشایی هرچه سریعتر خیابان پیروزی واقع در حدفاصل میدان سرداران تا میدان ولی عصر(ع) مقابل بیمارستان ولی عصر، هماهنگی های لازم انجام شود چراکه موعد شش ماهه تجهیز کارگاه عملیات عمرانی احداث فاز دوم بیمارستان،به پایان رسیده است.

همچنین در ارتباط با کمپین مردمی سه شنبه های بدون خودرو با هدف استفاده کمتر از خودرو های تک سرنشین و جایگزینی آن با دوچرخه سواری،پیاده روی و استفاده بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی تاکید ویژه صورت گرفت.

 

منبع: سايت خبری راه دانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.