| کد خبر: 151445 |

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد عنوان کرد؛

تزریق 100 دستگاه اتوبوس چینی به چرخه حمل‌ونقل مشهد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: بر اساس قراردادی که با کشور چین بسته شده است، حدود 100 دستگاه اتوبوس وارد شهر مشهد می‌شود.

تین نیوز

 

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: بر اساس قراردادی که با کشور چین بسته شده است، حدود 100 دستگاه اتوبوس وارد شهر مشهد می‌شود.

به گزارش ایسنا- منطقه‌ خراسان، مجتبی بهاروند، در افتتاح هشتمین نمایشگاه خدمات شهرداری و حمل‌ونقل شهر مشهد اظهار کرد: بودجه‌ دولتی تا حدودی دچار مشکلاتی است، اما تلاش ما بر این است که حداکثر بهره‌برداری را از این اعتبارات داشته باشیم. باتوجه به این که مشهد، دومین کلان‌شهر کشور است و سالانه حدود 27 میلیون مسافر به مشهد می‌آید، نیازمند توجه ویژه‌ای به خدمات شهری است. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قراردادی که با کشور چین بسته شده است حدود 100 دستگاه اتوبوس وارد شهر مشهد می‌شود. همچنین در زمینه‎ی رفع ترافیک شهری، توجه ما اصلاح فرهنگ ترافیکی و گسترش حمل و نقل عمومی است. برای کاهش ترافیک مشهد احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و خیابان‌های جدید تنها 10 درصد از مسئله‌ی ترافیکی مشهد را کاهش می‌دهد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود: نکته‌ی مهم استفاده‌ی مردم از حمل و نقل عمومی است. در این راستا نیازمند فراهم کردن شرایط بهتر در زمینه‌ی گسترش قطار شهری، راه‌اندازی مسیرهای جدید و گسترش شبکه‌های اتوبوسی به‌ویژه بی‌آرتی هستیم. تلاش بر این است که مشهد در زمینه‌ی حمل و نقل به سمت شهر هوشمند تبدیل شود.

بهاروند ادامه داد: یکی از راهبردها و برنامه‌هایی که در شورای شهر داریم، گسترش برنامه‌های نمایشگاهی است، دراین راستا که مدیریت نمایشگاه بر عهده‌ی شهرداری است، بتوانیم یک مدیریت جدید و به روزی که بتواند تعامل بهتری را با تولیدکنندگان داشته باشد فراهم کنیم.


 

منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.