| کد خبر: 151386 |

ترافیک، ساخت و ساز غیرمجاز و کمبود پارکینگ اصلی‌ترین مشکلات شمال تهران

شهردار منطقه شمال تهران در یک نشست کاری اعلام کرد عمده ترین مشکلات این منطقه مربوط به ترافیک، کمبود پارکینگ خودرو و ساخت و ساز غیرمجاز است.

تین نیوز

 شهردار منطقه شمال تهران در یک نشست کاری اعلام کرد عمده ترین مشکلات این منطقه مربوط به ترافیک، کمبود پارکینگ خودرو و ساخت و ساز غیرمجاز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه شهردار منطقه 3، معاونان و مدیران این منطقه گزارشی از ویژگی ها و وضعیت پروژه ها، بودجه و اعتبارات، چالش ها و مشکلات این منطقه عنوان شد. سلیمی، شهردار منطقه 3 تهران به تشریح وضعیت این منطقه پرداخت و گفت: منطقه 3 تهران با 12 محله و 6 ناحیه در شمال شرقی تهران واقع شده است و از نظر سطح سواد ، برخورداری اقتصادی و سرانه ی فضای سبز از مناطق شاخص تهران محسوب می شود و وجود سفارتخانه های متعدد در این منطقه آن را تبدیل به منطقه ای دیپلماتیک کرده است .
سلیمی احداث دوربرگردان مدرس، بهره برداری از مجموعه ی فرهنگی قاضی الصابر، کمک به ساخت و توسعه ی مسجد الزهرا(س)، احداث و تجهیز ساختمان ناحیه 5، کمک به ساخت مسجد جامع قلهک و بهره برداری از مجموعه ی فرهنگی آبشار را از جمله پروژه های در دست اجرای این منطقه عنوان کرد.
او پارک حاشیه ای متراکم خودروها، ترافیک خصوصا در ساعات اوج تردد، معضل انسداد در برخی تقاطع های زمان دار، بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی، ورود فاضلاب شهری به داخل کانال های سرپوشیده، جانوران موذی و جلوگیری ساخت وسازهای غیر مجاز به ویژه در محدوده ده ونک را از جمله چالش های اصلی در این منطقه عنوان کرد.
شهردار منطقه 3 با اشاره به تجربیات خود در زمان تصدی مدیریت سایر مناطق و جذب مشارکت های مردمی برای اجرای پروژه های بزرگ و فرامنطقه ای ابراز امیدواری کرد با جذب پتانسیل ها و سرمایه های مردمی و تحقق مطالبات بتوانیم شاهد تغییر و تحول در چهره ی منطقه باشیم.
او در ادامه همچنین برنامه های پیشهنادی و جبرانی برای تحقق درآمدهای مصوب تا پایان سال و کاهش هزینه ها را تشریح کرد.
در این جلسه گزارش عملکرد منطقه 3 در زمینه شاخصه هایی همچون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، نگهداشت شهر، پروژه های عمرانی و... ارائه و مورد بررسی قرار گرفت .
 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.