| کد خبر: 150587 |

عواقب بهره‌برداری از خط 7 مترو بر عهده مسئولان است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه برنامه چهار ساله حمل‌ونقل عمومی در هفته آینده ارائه می‌شود، گفت: ما تذکرات لازم را در خصوص خط 7 مترو داده‌ایم و عواقب بهره‌برداری از آن بر عهده مسئولان مترو است.

تین نیوز

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمد علیخانی درباره اولویت‌های کمیسیون در حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: ما به عنوان نخستین کمیسیون شورا تصمیم گرفتیم برنامه جهار ساله‌ای را در حوزه حمل‌ونقل عمومی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در هفته آینده برنامه ما در خصوص حمل‌ونقل عمومی و توسعه آن و همین‌طور ورود بخش‌های جدیدی به این حوزه آماده و تحویل داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه‌ مدهای مختلف حمل‌ونقل عمومی در این برنامه چهار ساله دیده شده است، گفت: روز گذشته نیز با مسئولان ذیربط شهرداری جلسه‌ای برگزار شد و در خصوص این برنامه نقطه‌نظرات دریافت شد.

علیخانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر تعیین تکلیف خط 7 مترو، اظهار داشت: جلسات متعددی در خصوص این خط مترو برگزار شده است و یک ماه از فرصتی که مسئولان مترو داشتند می‌گذرد.

وی بیان داشت: از نظر ما ادامه بهره‌برداری از خط مترو عواقب آن بر عهده مسئولان مترو است و ما تذکرات لازم را در این خصوص داده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: وظیفه شورا تذکر، کنترل و نظارت است و اگر در موضوع پلاسکو هم شورای شهر مقصر شناخته شد به این دلیل بود که از مباحث نظارتی غفلت کرده بود.

وی گفت: ما به مواردی که برای شهر و شهروندان خطرآفرین است تذکر خواهیم داد و عواقب آن بر عهده مسئولان و سازمان‌هایی است که به این تذکر توجه نمی‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.