| کد خبر: 15011 |

۳۵۰۰ میلیارد تومان بوجه حوزه حمل و نقل پایتخت

تین نیوز | مدیرعامل شرکت علائم راهنمایی و فنی ایران (عرف ایران) با بیان اینکه هر کجا اشکالی در کار باشد، به اسم شرکت عرف ایران تمام می‌کنند، گفت: سرخوردگی روی رنگهای خیابان بستگی به نوع ضخامت رنگهای بکار رفته دارد.
 
صادق خلیلی شب گذشته در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا رقابتی شدن بازار کیفیت کار را بالا خواهد برد یا خیر، اظهار داشت: رقابت در صورتی خوب است که کیفیت کار بالا برود. سازمانهای نظارت‌کننده و متولی در امر ترافیک از کیفیت کار باید بازدید کنند.
 
وی همچنین درباره سرخوردگی روی رنگها و خیابانها تصریح کرد: رنگهای سرد و گرم و رنگهای دو جزئی داریم. در رنگ‌های سرد از تینر استفاده می‌شود، ولی در رنگ‌های گرم این کار را انجام نمی‌دهیم. سرخوردگی روی رنگ‌ها به نوع ضخامت رنگ به کار رفته شده بستگی دارد. رنگ‌های دو جزئی نیز که به تازگی تولید می شود هم ماندگاری رنگ‌ها را از 3 سال به 5 سال رسانده است. برای ما ایمنی و ماندگاری اهمیت زیادی دارد.
 
خلیلی افزود: شرکت عرف ایران تا پیش از این انحصاری بود، اما الان 100 شرکت حمل و نقل و ترافیک در تهران کار می کنند، ولی اگر اشکالی در کار باشد، به اسم شرکت عرف ایران تمام می‌کنند. ما در واقع یک شرکت پیمانکاری هستیم، ضمن اینکه در مجموعه حوزه سازمان حمل و نقل و ترافیک کار می‌کنیم. شهرداری هلدینگی به نام شرکت تعاونی شهریار را تشکیل داد، 14 شرکت از شهرداری جدا و زیرمجموعه آن قرار گرفت، یکی از این شرکتها، عرف ایران است.
 
وی بیان کرد: بودجه شهرداری حدود 15 هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل اختصاص دارد و از این میزان نیز تقریبا یک‌هزار و 500 میلیارد تومان در مسائل ترافیکی و علائم فنی هزینه می‌شود. خط‌کشی‌ها نیز بخشی از این هزینه‌ها است که باید درصد آن مشخص شود.
 
خلیلی همچنین درباره استفاده از شبرنگ در تابلوهای راهنمایی گفت: کیفیت شبرنگ‌ها مختلف است. این شبرنگ‌ها از کره، چین، ژاپن و یا آلمان وارد می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت خدمات ترافیکی فنی عرف ایران درباره میزان صورت وضعیت شرکت عرف ایران که هر سال برای شهرداری فرستاده می‌شود، خاطر نشان کرد: این مبلغ 110 میلیارد تومان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.