| کد خبر: 149964 |

◄ دلایل به‌سازی پارک پردیسان از زبان شهردار تهران

شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم‌نامه احیاء و بهسازی پارک طبیعت پردیسان با سازمان حفاظت محیط‌زیست و شهرداری تهران، از برخی کارشکنی‌ها و تعصب‌های بیهوده به عنوان موانع همراهی میان بخش‌های مختلف در شهر تهران یاد کرد

تین نیوز

 شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم‌نامه احیاء و بهسازی پارک طبیعت پردیسان با سازمان حفاظت محیط‌زیست و شهرداری تهران، از برخی کارشکنی‌ها و تعصب‌های بیهوده به عنوان  موانع  همراهی میان بخش‌های مختلف در شهر تهران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعلی نجفی با اشاره به این‌که،  این نشست یکی از نشانه‌های تعامل بین شهرداری و دولت تلقی می‌شود، گفت: در چند هفته گذشته موارد متعددی از همکاری‌ بین‌بخشی میان شهرداری و دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و اولین توافقنامه رسمی که  امروز شاهد امضای آن هستیم، با سازمان محیط‌زیست منعقد می‌شود، امید می‌رود یک کار زیست محیطی اساسی برای شهر تهران با انعقاد این تفاهم‌نامه صورت بگیرد.

 نجفی  در ادامه سخنان خود با یادآوری تفاهم شهرداری تهران با سازمان حفاظت محیط‌زیست به منظور احیای پارک بزرگ پردیسان، تصریح کرد: متاسفانه در گذشته اختلاف‌نظرها و تعصبات دستگاهی باعث شد تا تفاهمات قبلی به نتیجه اجرایی نرسند.

وی هدف از این انعقاد تفاهم‌نامه به‌سازی و استفاده بهینه از بوستان زیست محیطی پردیسان را استفاده بهینه و مطلوب به مسائل محیط‌زیستی و فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: ظرفیت‌های ارزشمندی در این زمینه وجود دارد که می‌توان از آن برای تفریح مردم استفاده کرد و علاوه بر آن برای دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل علم و تحقیق زمینه‌ای را ایجاد کرد که مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند زیرا، گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی در این پارک وجود دارد.

به گفته نجفی، امید می‌رود با کمک سازمان محیط‌زیست بتوان پارک پردیسان را به وضعیت مطلوب رساندتا شهروندان تهرانی حداکثر بهره‌وری در چارچوب حفظ محیط‌زیست و با رعایت اصول علمی از این پارک را داشته باشند.

شهردار پایتخت خاطرنشان کرد:  سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و شهرداری منطقه مورد حمایت و تأکید قرار می‌گیرند که طرح جامع به‌سازی پارک پردیسان در راس کارهای آنها قرار بگیرد تا ظرف مدت کوتاهی تغییراتی که در خصوص آنها با سازمان محیط‌زیست تفاهم شده است، به منصه ظهور و بروز برسند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.