| کد خبر: 149619 |

خلیل‌آبادی:

خط ۶ مترو تهران به حرم عبدالعظیم حسنی متصل می‌شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت شهرستان ری گفت: مدیریت شهری تاکید دارد که خط ۶ متروی تهران به ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی در طرح توسعه حرم متصل شود.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران  با اشاره به اهمیت شهرستان ری گفت: مدیریت شهری تاکید دارد که خط ۶ متروی تهران به ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی در طرح توسعه حرم متصل شود.

به گزارش تسنیم، حسن خلیل‌آبادی در حاشیه بازدید از خط 6 متروی تهران که صبح امروز به همراه مجید فراهانی عضو شورای شهر، صفوی شهردار منطقه 20 و پورهاشمی عضو هیئت مدیره شرکت متروی تهران  صورت گرفت، اظهار کرد: خوشبختانه خط 6 مترو براساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال احداث است که امیدواریم به زودی ایستگاه‌های آماده به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: خط 6 مترو اهمیت ویژه‌ای را برای جنوب تهران دارد و قرار است خط 6 به ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی متصل شود. 

عضو شورای شهر تهران  اتصال خط 6 متروی تهران به خط یک ضلع شرقی حرم را اتفاق مبارکی دانست و گفت: این اتفاق می‌تواند باعث رونق گردشگری و توریست زیارتی در شهرستان ری شود. 

خلیل‌آبادی با اشاره به احداث پارکینگ در محوطه ایستگاه‌های خط 6 اضافه کرد: در برخی از مناطق مشکلی در این زمینه وجود ندارد که از آن جمله می‌توان به منطقه دولت‌آباد اشاره کرد ضمن آنکه با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است در ضلع شرقی حرم عبدالعظیم پارکینگ طبقاتی از سوی شهرداری منطقه احداث شود. 

وی با اشاره به طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم بیان کرد: متاسفانه این طرح به دلیل عدم تامین منابع مالی که حدود 500 میلیارد تومان بوده رها شده که در حال حاضر ما تاکید داریم این طرح در دستور کار قرار بگیرد. 

عضو شورای شهر تهران  ادامه داد: خط 6 متروی تهران به طول 32 کیلومتر از شهرک کن در شمال غربی تهران آغاز و با گذر از خیابان کوهسارو بزرگراه‌های شهید همت، آیت‌الله اشرفی اصفهانی وارد خیابان مرزداران شده و با عبور از بزرگراه یادگار امام در ادامه مسیر به میدان‌های ولیعصر (عج)، هفت‌تیر، امام حسین (ع) و شهدا می‌رسد. 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.