| کد خبر: 149291 |

یک عضو شورای شهر تهران درخواست کرد

◄ تشکیل کارگروه ویژه‌ برای بافت فرسوده تهران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد و گفت: این کارگروه متشکل از شورا، شهرداری و دولت خواهد بود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل کارگروه ویژه‌ای، وضعیت بافت فرسوده در شهر تهران بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد سالاری با اشاره به صحبت‌های وزیر راه‌وشهرسازی در صحن علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه صحبت‌های آقای وزیر در راستای مشکلات شهر و به‌ویژه در حوزه بافت فرسوده کاملا کارشناسی و کارساز بود.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: امیدواریم کارگروهی با مشارکت وزارت راه، شورای شهر و شهرداری در خصوص رفع مشکلات بافت فرسوده تشکیل و بازسازی بافت فرسوده تهران به سرعت آغاز شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، هم‌چنین یاداور شد: انتظار جامعه، نخبگان و دیدبان‌های شهری این است که در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهر حرکت کنیم و شاهد تعامل دولت، مجلس و شورای شهر تهران باشیم. 

سالاری در ادامه به مدیریت حریم شهر اشاره داشته و افزود: خوشبختانه در شورای عالی شهرسازی این موضوع در دست پیگیری است و در خصوص تعیین‌تکلیف شهرهای اقماری نیز اتفاقاتی افتاده که امیدواریم این موارد ادامه پیدا کند. 

رئیس کمیسیون معماری و شهسازی با تاکید بر این‌که تمامی سوالات ما در خلال سخنان وزیر راه پاسخ داده شد، خاطرنشان کرد: نظام مالیاتی و همچنین لایحه درآمد پایدار شهری نیز باید مورد توجه و پیگیری قرار بگیرند و به نتیجه مطلوب برسند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.