| کد خبر: 149248 |

انتقاد رئیس شورای شهر از دوره پیشین شهرداری

◄ هاشمی:دو مشکل درآمد پایدار و بافت فرسوده تهران را همزمان حل می‌کنیم

رئیس شورای شهر اسلامی تهران عبور از بافت فرسوده یکی از اهداف شورای شهر پنجم عنوان کرد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر اسلامی تهران چاره‌جویی برای رفع معضل بافت فرسوده پایتخت را  یکی از اهداف مهم شورای شهر پنجم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی صبح امروز در آغاز دهمین جلسه شورای شهر تهران پس از قدردانی از نیروهای امنیتی و انتظامی، اظهار کرد: بیش از سه هزار هیئت‌های مذهبی در شهر تهران بدون هیچ مشکلی مراسم سوگواری سالار شهیدان را در امنیت کامل برپا کردند و جا دارد از زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر تشکر کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور وزیر راه‌وشهرسازی در صحن علنی شورای شهر تهران، تصریح کرد:  در دوره گذشته شهرداری همواره  به‌دنبال درآمد پرسرعت و کارهای زودبازده بود، به همین دلیل به بافت فرسوده توجه خوبی نشان نداد و به‌جای سرمایه‌گذاری در بافت فرسوده که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و زیست‌محیطی در آن شکل می‌گیرد، از این آسیب اجتماعی کاملا ًغافل ماند.

 رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شهرداری به جای بارگذاری در تهران به سمت بارگذاری در باغات حرکت کرد افزود: شهرداری با بی توجهی به بافت فرسوده  و تخریب باغات، کاری زودبازده و درآمدزا را برگزید و این چنین بود که بافت فرسوده بیش ازگذشته با معضلاتی مواجه شد که شاید ترمیم برخی از آنها سال‌ها به طول بینجامد.

هاشمی در ادامه افزود: تسهیلاتی که در اختیار تخریب باغات بود بسیار بیش‌تر از نوسازی بافت فرسوده است و عبور از بافت فرسوده، ساختمان‌های ناپایدار و کوچه‌های غیر قابل نفوذ جزو برنامه‌های شورای پنجم است که مورد توجه شهردار تهران نیز قرار گرفته است.

رییس شورای شهر اسلامی تهران خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران بر آن است تا با توجه به بافت فرسوده، دو مشکل درآمد پایدار و نوسازی بافت فرسوده را با یافتن تدابیر کارساز به‌طور همزمان حل‌وفصل کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.