| کد خبر: 146264 |

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد

◄ انتخاب شهرداران 6 منطقه تهران

عضو شورای شهر از انتخاب شهردار شش منطقه در تهران خبر داد.

تین نیوز

عضو شورای شهر از انتخاب شهردار شش منطقه در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، حسن خلیل آبادی با اشاره به انتخاب شهرداران مناطق 4، 9، 12، 13، 15 و 21 از سوی محمدعلی نجفی، اظهار کرد: تخصص و تجربه در این انتخاب به خوبی دیده می شود.

وی در ادامه سخنان خود در گفت وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد:  روز گذشته اولین نشست مشترک میان اعضای شورای  شهر و شهردار تهران برگزار شد که در آن درخصوص معاونت ها و شهرداران مناطق بحث و بررسی شد و اعضا پیشنهادات خود را مطرح کردند.

خلیل آبادی با بیان این مطلب که «در این جلسه شهردار تهران به ابهامات اعضای شورا  در خصوص برخی موارد مطرح شده پاسخ داد»، گفت: موضوع معاونت امور مالی به دلیل اهمیت بالا مورد توجه و دقت نظر قرار گرفت و حواشی به وجود آمده در این باره به بحث گذاشته شد.

عضو شورای شهر تهران از توجه خوب شهردار به مقوله حضور زنان نیز اشاره کرد و افزود:  قرار است بنا به گفته شهردار تهران در بدنه شهرداری از تخصص خانم ها بیشتر استفاده شود.

خلیل آبادی در پایان سخنان خود با تاکید بر تلاش شهردار تهران برای معرفی هرچه زودتر معاونان خود بر حسب توانائی ها، خاطرنشان کرد: زمان معرفی معاونت ها از سوی شهردار اعلام خواهد شد اما طی یکی دو روز آینده اسامی افرادی که قرار است در برخی معاونت ها مشغول به کار شوند؛ اعلام می شود.

به گزارش تین نیوز، بر اساس این احکام، حسینی نوکنده به عنوان شهردار منطقه 4، سیدعلی مفاخریان به عنوان شهردار منطقه 9، پیمان حسین محسنی به عنوان شهردار منطقه 12، مرتضی رحمان زاده به عنوان شهردار منطقه 13، وحیدرضا انارکی محمدی به عنوان شهردار منطقه 15 و حسن رحمانی به عنوان شهردار منطقه 21  تهران منصوب شدند.

با این اعلام هنوز مشخص نیست که، شهرداران 16 منطقه باقیمانده به کار خود ادامه خواهند داد و یا شهرداران جدید، جایگزین آنها خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.