| کد خبر: 145130 |

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد:

◄ اختصاص دو خط ویژه برای معاینه‌فنی سرویس مدارس

جهت پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت مشتریان و پاسخگویی به سئوالات شهروندان، سامانه پاسخگو با شماره تلفن 41787 راه‌اندازی شد.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد معاینه‌فنی خودروهای تهران از اختصاص دو خط ویژه در مراکز جهت انجام معاینه‌فنی سرویس مدارس، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدنواب حسینی‌منش اضافه کرد: جهت پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت  مشتریان و پاسخگویی به سئوالات شهروندان، سامانه پاسخگو با شماره تلفن 41787 راه‌اندازی شد.

وی همچنین از اختصاص دو خط معاینه‌فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به‌صورت ویژه جهت پذیرش این خودروها در خارج از نوبت خبر داد.

حسینی‌منش، با تاکید بر اهمیت انجام معاینه‌فنی این خودروها و الزام داشتن معاینه‌فنی برای دریافت مجوز سرویس مدارس، ابراز کرد: این خودروها به‌صورت ویژه و با حساسیت بیشتری در مراکز از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرد و از مدارس و بالاخص اولیای دانش‌آموزان تقاضا می‌شود، جهت حفظ سلامت عزیزان خود از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه‌فنی استفاده کرده و به شدت در این خصوص حساسیت‌های لازم را لحاظ کنند.

وی با بیان این مطلب که «بدون تردید اخذ معاینه‌فنی این خودروها به منزله داشتن حداقل ایمنی‌های مورد نیاز تردد  است»، گفت: بنابر نیاز سنجی انجام شده و درخواست شهروندان این مجموعه جهت پاسخگویی بهتر به شهروندان و ارتقاء کیفی سطح ارائه خدمات در راستای مشتری‌مداری نسبت به راه‌اندازی این سامانه پاسخگو اقدام شده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای  شهر تهران، افزود: در مراکز معاینه‌فنی با شلوغی مراکز به دلیل مشغله‌های اجرائی کار در بعضی موارد پاسخگویی مناسبی به تمامی تماس‌ها امکان پذیر نیست به همین جهت این سامانه راه‌اندازی و شهروندان می‌توانند علاوه بر تماس با مراکز از این سامانه پاسخگو نیز جهت دریافت پاسخ سوالات خود استفاده کنند.

وی در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز گفت:  روزانه در حدود 4 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه‌فنی 13 گانه شهر تهران مراجعه می‌کنند،  که با توجه به افزایش ساعت کاری بعضی از مراکز و باز بودن آنها در ایام تعطیل توزیع مراجعات بسیار مناسب و این مراجعین به‌طور متوسط در کمتراز 40 دقیقه می‌توانند نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

حسینی‌منش با اشاره به اهمیت راه‌اندازی سامانه فوق، اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌شود، قبل از مراجعه به مراکز جهت مدیریت زمان عدد «یک» را به سامانه پیامکی 2000112 ارسال و از آخرین وضعیت مدت انتظار و طول صف مطلع شوند و مراکزی را برای انجام معاینه‌فنی خودرو خود انتخاب کنند که از ازدحام کمتری برخوردار باشد.

رییس ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهرانخاطرنشان کرد: در ارتباط با افزایش مراجعات در پایان شهریورماه و با توجه به افزایش حجم سفر در ماه آخر تابستان به تبع مراجعات مراکز روند صعودی خواهد داشت، در این ارتباط نیز تمهیدات لازم جهت مدیریت طول صف در مراکز انجام شده و در صورت نیاز ساعت کاری مراکز افزایش خواهد یافت و به مراجعان اطمینان خاطر داده می‌شود که جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان در خصوص معطلی زیاد در صف های معاینه‌فنی وجود نخوهد داشت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.