| کد خبر: 143552 |

همه مُدهای ترافیکی در میدان استقلال تعریف شده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با بهره برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال همه مدهای ترافیکی در این پروژه تعریف شده است.

تین نیوز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با بهره برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال همه مدهای ترافیکی در این پروژه تعریف شده است.

علیرضا صلواتی  با اشاره به بهره‌برداری از میدان و مجموعه پل‌های استقلال اظهار داشت: در بهره‌برداری از این پروژه به لحاظ حمل و نقلی مجموعه‌ای از اقدامات مفید را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هر روز در میدان استقلال تصادف منجر به جرح و فوت داشتیم، ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که در میدان استقلال ترافیک درون شهری و برون شهری را شاهد هستیم که در محدوده داخل میدان بار ترافیکی بر استان تحمیل می شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه با بهره‌برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال همه حرکت‌های ترافیکی تاثیرگذار در این میدان از یکدیگر تفکیک شد، اضافه کرد: این ترددها در چهار خط جداگانه انجام می‌شود و عمده بار خروج و ورود به شهر اصفهان از بزرگراه آزادگان انجام می‌شود و ترافیک کمتری را در میدان خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه حرکت ترافیک جاده صنعتی و ترافیک غرب استان نیز به سمت شمال تفکیک شد، ابراز داشت: حرکت به سمت دانشگاه صنعتی و دانشگاه نجف آباد و شهرک علمی و فناوری نیز تفکیک شد و با مجموعه اقدامات صورت گرفته میزان برخورد خودروها به حداقل می‌رسد.

صلواتی همچنین به فراهم شدن شرایط ادامه مترو اصفهان به شاهین شهر در حین بهره برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اشاره کرد و افزود: خط چهارم مترو که ۱۴.۵ کیلومتر از عاشق آباد آغاز و تا میدان استقلال و دانشگاه صنعتی تعریف شده است به راحتی بهره‌برداری خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه توقف اتوبوس و تاکسی در زیر میدان استقلال نیز فراهم شده است، ابراز داشت: همچنین سامانه تندرو که هفته گذشته کلنگ‌زنی شد از میدان جمهوری تا میدان استقلال حرکت خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به جانمایی پارک سواری در محدوده دانشگاه صنعتی برای تبادل همه مدهای حمل و نقلی در این پارک سوار تصریح کرد: با راه‌اندازی این پروژه همه سیستم حمل و نقلی از جمله اتوبوس تندرو، تاکسی‌های درون شهری و برون شهری و مترو در یک محل تجمیع خواهند شد و دسترسی از شمالی‌ترین نقطه به جنوبی‌ترین نقطه شهر اصفهان را فراهم خواهیم کرد.

 
 
 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.