| کد خبر: 142059 |

◄ افزایش همکاری میان بخشی در جابه‌جائی مسافر شهری و برون‌شهری

مدیر پایانه مسافری بیهقی، از احداث خط خروج اضطراری برای اتوبوس‌های برون‌شهری در پایانه بیهقی به منظور تسهیل در عبور و مرور اتوبوس‌ها از این پایانه خبر داد.

تین نیوز

مدیر پایانه مسافری بیهقی، از احداث خط خروج اضطراری برای اتوبوس‌های برون‌شهری در پایانه بیهقی به منظور تسهیل در عبور و مرور اتوبوس‌ها از این پایانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، قاسم نجاری با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: در نشست مشترکی که با مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران برگزار شد، مقرر شد تا برای تسهیل در رفت‌وآمد اتوبوس‌ها و جلوگیری از ترافیک و شلوغی در زمان افزایش تقاضای سفر، خط خروج اضطراری از کنارگذر نمازخانه بیهقی بازگشایی می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، افزود: افزایش طول سازه‌های ایستگاه اتوبوس‌های بی. آر. تی به طول دو دستگاه اتوبوس و کابین از دیگر تصمیم‌های مهم این نشست بود که در دستور کار قرار گرفت.

مدیرپایانه مسافری پایانه بیهقی با تاکید بر همکاری هرچه بیشتر میان بخشی در امور حمل‌ونقل شهری، تصریح کرد:  به دلیل این‌که ایستگاه اتوبوس‌ها در پارک‌سوار بیهقی واقع شده، طی هماهنگی صورت‌گرفته، افزایش سکوی سوار اتوبوس‌های شهری (B.R.T) و اجرای عملیات عمرانی در این بخش در دستور کار پایانه بیهقی قرار گرفت که امید می‌رود هر چه سریع‌تر کار اجرای آن با موفقیت به پایان برسد.

نجاری در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش برای تسهیل هرچه بیشتر در حرکت اتوبوس‌ها و جابه‌جائی مسافر در پایانه بیهقی، خاطرنشان کرد: نظافت محوطه پارک‌سوار اتوبوس‌های شهری، نصب رمپ به جهت تسهیل تردد افراد معلول، نصب تابلو راهنمای بریل و علائم مختص نابینایان، از دیگر اقداماتی است که مدیریت پایانه بیهقی در پارک‌سوار اتوبوس‌های درون‌شهری  در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر در اختیار شهروندان قرار داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.