| کد خبر: 141472 |

خالقی:

لزوم توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در مناطق مرکزی و حاشیه نشین شهر خلخال

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر گونه تعلل وکم کاری از سوی پیمانکار مجری پروژه کمربندی شهرخلخال جایز و قابل قبول نیست.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر گونه تعلل وکم کاری از سوی پیمانکار مجری پروژه کمربندی شهرخلخال جایز و قابل قبول نیست.

 بشیر خالقی در جمع اهالی محله اسلام آباد خلخال افزود: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه کمربندی شهر برای کنترل ترافیک خیابان های منتهی به جاده تازه احداث خلخال به فیروزآباد و اتصال جاده خلخال به پونل از طریق این کمربندی به این راه اصلی شهرستان و نیز عبور این کمربندی از منطقه اسلام آباد که از امکانات رفاهی کمتری نسبت به سایر محله های شهر برخوردار است،مسوولان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل باید برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه تلاش کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه احداث کمربندی شهر خلخال به طول 4.5 کیلومتر به عنوان فاز چهار راه اصلی خلخال به فیروزآباد محسوب می شود گفت: پیشنهاد فرماندار خلخال برای تکمیل مسیر کمربندی فعلی برای توسعه مناطق شمال غربی شهر نیز که مسیر جدیدی برای تکمیل رینگ شهر خلخال است برای شهر ضروری بوده و باید مطالعات و احداث آن نیز پیگیری شود.

لزوم توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در مناطق حاشیه نشین شهرخلخال

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در مناطق مرکزی و حاشیه نشین شهر خلخال افزود: منطقه اسلام آباد از جمله محله های شهر خلخال است که نیازمند توجه جدی مسوولان اجرایی به ویژه شهرداری برای ایجاد امکانات رفاهی مناسب و ارائه خدمات شهری مطلوب به ساکنان این محله و سایر محله های حاشیه نشین شهر است.

فرماندار خلخال نیز گفت: دولت در راستای اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری توجه ویژه ای به مناطق حاشیه نشین شهرها داشته و با تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها برای افزایش عمران و آبادانی در این مناطق تلاش می کند.

فریدون بابایی افزود: مسیر پیشنهادی جدید برای احداث کمربندی جدید فارغ از مسیر قبلی در حال احداث بوده و برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات استانی استفاده خواهد شد.

خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.