| کد خبر: 140969 |

خیابان های «شهدا» و« ۱۵ خرداد» ورامین تغییر جهت می دهند

شهردار ورامین از تغییر جهت خیابان های شهدا و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین خبر داد.

تین نیوز
شهردار ورامین از تغییر جهت خیابان های شهدا و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین خبر داد.

علی حیدریان، در حاشیه جلسه شورای ترافیک شهرستان ورامین، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح تغییر جهت معابر  شهر از اواخر سال ٩٤ جهت روان سازی تردد خودروها و دسترسی شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز اصلی شهر در دستور کار شهرداری ورامین قرار گرفت و بر اساس مطالعات میدانی انجام شده توسط مشاوران و مهندسین این طرح خیابان های شهدا و ١٥ خرداد از غرب به شرق و خیابان شهید بهشتی از شرق به غرب تغییر جهت می دهند.

حیدریان افزود: طی جلسه شورای ترافیک که با حضور فرماندار، پلیس راهور و سایر عوامل مرتبط تشکیل شد، با کلیات طرح تغییر مسیر های یاد شده موافقت به عمل آمد و طبق دستور فرماندار اجرای این طرح پس از یک هفته بررسی توسط پلیس راهور و کارشناسان ترافیک برای اجرایی شدن تصویب شد.

شهردار ورامین گفت: طرح تغییر جهت معابر ورامین بمدت دو هفته اجرا می‌شود که پس از موفقیت و اعلام رضایت شهروندان این طرح بصورت دائم انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: در هیچ کجای دنیا این روند وجود ندارد که برای ورود به شهر اول از حاشیه آن شهر وارد شد و همین مشکل باعث شد تا همکاران ما در حوزه ترافیک با بررسی ها و کارشناسی های بیشتر در رفع این مهم بر آمده و در صدد رفع آن اقدام نمایند.

حیدریان طرح تغییر جهات معابر در شهر ورامین را خواسته به حق شهروندان ذکر کرد و افزود: در مراودات و دیدارهای مردمی که با شهروندان داشتیم همگی خواستار اجرای این طرح برای دسترسی آسان‌تر به مراکز اصلی شهر بودند که  امیدوارم با همکاری همه عوامل این مهم اجرا شود.

گفتنی است طرح تعییر جهت معابر از خیابان های شهدا و ١٥ خرداد از اواخر سال ٩٤ به دستور شهردار در برنامه های مطالعاتی و کارشناسانی مهندسین و مشاوران ترافیک قرار گرفت که با تایید شورای اسلامی شهر و کمیته ترافیک شهرستان ورامین به زودی به مرحله اجرا در می آید.

 
 
 
 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.