| کد خبر: 140797 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ تکذیب درخواست پایان کار از سوی قالیباف

خبر این‌که، شنیده‌ها حاکی است محمدباقر قالیباف شهردار تهران، صدور حکم پایان کار خود را از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران خواستار شده است، در حالی منتشر شد که منابع آگاه در معاونت منابع انسانی شهرداری از آن اظهار بی اطلاعی می‌کنند.

تین نیوز

این خبر که، شنیده‌ها حاکی است محمدباقر قالیباف شهردار تهران، صدور حکم پایان کار خود را از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران خواستار شده است، در حالی منتشر شد که منابع آگاه در معاونت منابع انسانی شهرداری از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، صبح امروز رئیس شورای اسلامی چهارم در آخرین جلسه از این شورا که با صندلی‌های خالی برگزار شد، از شورای شهر بعد از چند دوره خداحافظی کرده و گفته اعضای شورای پنجم هفته آینده برای 4 سال آینده به ساختمان شورا وارد و کار خود را آغاز می‌کنند.

براساس این گزارش، چمران درسخنان خود به حضور شهردار جدید و خداحافظی دکتر قالیباف هم اشاره داشته و افزوده است: هفته آینده شهردار جدید تهران کار خود را آغاز مى‌کند.

به نظر می‌رسد این دوره از  شهرداری برخلاف دیگر دوره‌ها که در شهریور ماه به کار خود پایان می‌دادند، قراراست در مرداد ماه سکان اداره شهر را پس از تائید شورای نگهبان به شهردار جدید بسپارد ، که بنا به گفته منبع موثق در معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، خود نیاز به طی روند قانونی خود دارد.

این منبع آگاه گفت: نامه درخواست پایان کار در ادارات متخص کارمندان عادی است و شهردار تهران کارمند نبوده که مبادرت به ارسال چنین درخواستی به معاونت منابع انسانی کند و لذا این خبر از پایه و اساس درستی ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.