| کد خبر: 139412 |

شهرداری به موضوع سد معبر مجتمع‌های تجاری فردیس رسیدگی کند

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس از شهرداری منطقه خواست موضوع سد معبر برخی مجتمع‌های این شهرستان را بررسی و حل‌وفصل کند.

تین نیوز

 معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس از شهرداری منطقه خواست موضوع سد معبر برخی مجتمع‌های این شهرستان را بررسی و حل‌وفصل کند.

محمدرضا فلاح نژاد در خصوص برگزاری مراسمی که نیمه‌شب برای برخی شهروندان فردیسی مزاحمت ایجاد کرده بود، اظهار کرد: هفته گذشته دریکی از مجتمع‌های تجاری شهرستان مراسمی برگزار شد که متولیان با چیدن صندلی در خیابان باعث انسداد یک لاین خیابان شدند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه عملکرد متولیان برگزاری این مراسم برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود، گفت: آرامش شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید از سوی همه موردتوجه قرار گیرد.

به گفته دبیر شورای تأمین شهرستان فردیس درخواست شده که گزارش عملکرد شهرداری منطقه سه  و نیروی انتظامی شهرستان در این خصوص به شورای تأمین ارسال شود.

فلاح نژاد به انتقاد امام‌جمعه فردیس نسبت به این موضوع اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه سه موظف است موضوع سد معبر آن مجتمع تجاری را بررسی و گزارش‌ها مربوطه را به فرمانداری ارائه دهد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیسبر لزوم جلوگیری از سد معبر در خیابان که در بسیاری مواقع منجر به آلودگی صوتی می‌شود، تأکید کرد و گفت: مقابله با این‌گونه رفتارها نیازمند فرهنگ‌سازی است به همین منظور مناسب‌ترین راهکار برای افزایش فرهنگ اجتماعی پای‌کار آمدن همه دستگاه‌های مرتبط است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.