| کد خبر: 139203 |

ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت ها آغاز شد

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام موتورسیکلت های شهر تهران برای اخذ مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک آغاز شد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام موتورسیکلت های شهر تهران برای اخذ مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک آغاز شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تمامی راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک دارند،باید به منظور دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک در سامانه www.motorcycle1396.tehran.ir ثبت نام کنند.
وی با تاکید بر اینکه مالکان موتورسیکلت، از فردا (اول مرداد) به مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه فوق ثبت نام کنند اظهار کرد: پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نشده باشد، از طریق سیستم های هوشمند مکانیزه توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی اعمال قانون خواهند شد.
به گفته مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این اقدام در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در محدوده طرح ترافیک و در عین حال جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.