| کد خبر: 138341 |

در گفت‌وگو با تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ تشریح وضعیت مصدومان دو اتفاق روز گذشته مترو

روز گذشته بود که خبر تیراندازی در مترو شهرری سروصدای زیادی در میان محافل خبری برپا کرد که با پادرمیانی نیروهای انتظامی و امنیتی، این غائله در زمان کمی خوابید اما، در این میان دو نفر از شهروندان در حمله ضارب دچار مصدومیت شدید شدند که هر دو به بیمارستان هفت تیر که در نزدیکی ایستگاه مترو شهرری قرار دارد اعزام و تحت درمان قرار گرفتند.

تین نیوز

روز گذشته بود که خبر تیراندازی در مترو شهرری سروصدای زیادی در میان محافل خبری برپا کرد که با پادرمیانی نیروهای انتظامی و امنیتی، این غائله در زمان کمی خوابید.

 اما در این میان دو نفر از شهروندان در حمله ضارب دچار مصدومیت شدید شدند که هر دو به بیمارستان هفت تیر که در نزدیکی ایستگاه مترو شهرری قرار دارد اعزام و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، دراین درگیری یک فردی که بر اساس مشاهدات عینی حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند.

یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می‌شود که مهاجم، به وی نیز ضربه مهلکی وارد کرده  و او را نیز مصدوم می‌سازد.

طی تماسی که امروز با ریاست بیمارستان هفت‌تیر شهرری گرفته شد، دکتر امیری با ابراز رضایت از حال عمومی دو مصدوم حادثه مترو شهرری، اظهار داشت: خبرنگاران زیادی از روز گذشته به طرق مختلف با این بیمارستان تماس گرفته و جویای حال بیماران بوده‌اند که این امر، می‌تواند نشان از حساسیت امنیت عمومی نزد اصحاب رسانه باشد.

وی در تشریح وضعیت روحانی مصدوم عنوان داشت: خوشبختانه ایشان از حالت بی‌هوشی خارج شده و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان تحت درمان و حال عمومی مصدوم دیگر این حادثه نیز در شرایط مطلوبی است.

اما مترو تهران روز گذشته دستخوش یک مدل جدید خودکشی نیز بود و بازهم شنیده شد که، در ایستگاه مترو میرداماد خانم میانسالی با رفتن به حریم ریلی قصد خودکشی داشته که با اقدام به موقع ماموران، خوشبختانه مشکل خاصی برای وی به وجود نیامد.

به گفته اورژانس تهران، این خانم که از حال عمومی خوبی برخوردار بوده با انتقال به بیمارستان فیروزگر تحت درمان قرار می‌گیرد و در تماسی که امروز با این بیمارستان گرفته شد، ظاهرا این خانم از بیمارستان ترخیص و به دامان خانواده برگشته است.

براساس این گزارش، قوامی مدیر روابط‍‌عمومی اورژانس تهران در پاسخ به خبرنگار این شبکه خبری درباره حال سه مصدوم مترو در شهرری و میرداماد، گفت: جدای از فوت ضارب مترو شهرری که در راه بیمارستان جان باخت، حال سه مصدوم دیگر خوب و رو به بهبود گزارش شده است.

به گفته قوامی مسئولیت اورژانس تا تحویل بیمار به بیمارستان و تنها ارائه خدمات پیش بیمارستانی است که اورژانس تهران در این‌باره خوب عمل کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.