| کد خبر: 136827 |

رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران:

◄ فاصله استانداردهای سیستم سیمفا با نرم جهانی آن

رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر، فاصله استانداردهای سیستم سیمفا با نرم جهانی آن را زیاد دانست.

تین نیوز

رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر، فاصله استانداردهای سیستم سیمفا با استاندارد جهانی آن را زیاد دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد حقانی با اشاره به این مطلب که انتظارات از سیستم جامع سیمفا برآورده نشده است، اظهار داشت: متاسفانه آن‌طور که باید و شاید سیستم یک‌پارچه معاینه‌فنی انتظارات را در کل کشور تامین نکرد.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن‌ می‌گفت، افزود: اشکالات زیادی در پیاده‌سازی طرح سیمفا وجود دارد که لازم است به صورت جدی به آن پرداخته شود، زیرا دقت کافی در اجرای دقیق طرح اولیه به ظاهر اعمال نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که ارائه خدمات معاینه‌فنی قطعا با هزینه همراه است، تصریح کرد: ارائه خدمات غیر از هزینه‌هائی که در اجرا به همراه دارد در بخش زیرساخت نیز نیازمند هزینه‌کرد منابعی است که تامین آن پس از شروع به‌کار باید از محل درآمدها تامین شود.

حقانی با تاکید بر این نکته که در ارائه خدمات نباید به دنبال بهای خدمات بود، ابراز داشت: درست است که مردم باید بهای دریافت خدمات را بپردازند اما، این مهم در صورتی قابل پذیرش است که درآمدزائی از بخشی چون سیمفا هدف از تشکیل آن نباشد کما این‌که این‌گونه به نظر نمی‌رسد.

وی به‌کار بستن تدبیر در اموری مانند طرح ملی سیمفا را یکی از اصول اولیه هر کار دانست و خاطرنشان کرد: فاصله سیستم یک‌پارچه معاینه‌فنی فعلی تا طرح اصلی سیمفا زیاد است که باید برای آن برنامه جامعی تدوین کرد.

به گزارش تین‌نیوز، چندی پیش در خبرها آمده بود که، سیستم سیمفا در پی درآمدزائی است و توجهی به ارائه خدمات مناسب به مراجعه کنندگان ندارد اما، به نظر می‌رسد این خبر درست نیست و مشکل جای دیگری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.