| کد خبر: 135858 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ تونل توحید همچنان قربانی می‌گیرد

با انتشار خبرها مبنی بر بیهوشی و مرگ عجیب موتورسواران در تونل توحید شائبه ناایمن بودن این محل که پیش‌تر در خصوص ریزش تونل بر سرزبان‌ها افتاده بود قوت گرفت و ضرورت بازنگری در «ایمن بودن» این تونل را صد چندان کرد.

تین نیوز

با انتشار خبرها مبنی بر بیهوشی و مرگ عجیب موتورسواران در تونل توحید شائبه ناایمن بودن این محل که پیش‌تر در خصوص ریزش تونل بر سرزبان‌ها افتاده بود قوت گرفت و ضرورت بازنگری در «ایمن بودن» این تونل را صد چندان کرد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، تونل توحید نه تنها برای موتورسواران، بلکه از خیلی جهات‌ دیگر علاوه بر راکبان موتورسیکلت، برای سرنشین‌های خودروها هم خطرناک‌تر از گذشته شده است.

 

متاسفانه تا به امروز نتایج تست‌های علمی و رسمی ایمنی این پروژه در اختیار اصحاب‌رسانه به منظور تنویر افکار عمومی قرار نگرفته تا شاید از این طریق بتوان اندک دفاعی از طراح و سازنده این تونل کرد، طرحی که علیرغم برخی از محاسن، به دغدغه‌ای برای کسانی بدل شده که یا در اطراف آن زندگی می‌کنند و یا ناگزیر از عبور آن هستند لذا،  به همین دلیل چند سالی است  که بسیاری از خبرنگاران شهری از داخل این تونل عبور نمی‌ کنند.

 

براساس این گزارش، متاسفانه با نحوه برخورد برخی مدیران با این قبیل موارد که در شهر کم نیستند، بسیاری از رسانه‌ها قلم خود در این بخش را به کناری گذاشته و ترجیح می‌دهند تا در آرامش به کار خود ادامه دهند اما، از این مهم غافل هستند که سکوت در انتشار واقعیت مسئولیتی خطیر برای آنها در پی خواهد داشت که تنها به این دنیا ختم نخواهد شد.

 

حالا برخی شبکه‌های خبری اعلام کردند اخیرا جان یکی دیگر از شهروندان تهرانی به دلیل عدم پیش‌بینی تهویه مناسب در تونلی که در مرکز شهر و در تراکم بالای آلودگی احداث شده از دست رفت و هیچ کس هم از آن با خبر نشد.

 

ریزش آب در تونل توحید در مواقع بارانی به خودی خود نگرانی زیادی را میان مردم ایجاد کرده و تجمع دودی که منجر به مرگ نان‌اور خانواده‌ای شود که قطعا جای بحث زیادی دارد زیرا، در ابتدائی‌ترین ساخت و سازها هم در اول کار «هواکش» را در فضای ساخت پیش‌بینی می‌کنند. حال، چرا چنین مساله بعد از چندین سال هنوز یکی از معضلات بزرگ این تونل است، دلیلی است که باید کاملا مورد بازنگری قرار بگیرد تا علاوه بر جلوگیری از مرگ و میر شهروندان، از تحمیل هزینه سربار با حذف نان‌آور خانواده‌ها کاسته شود.                                                                                                                            

 

به گزراش تین‌نیوز، گاز منواکسید کربن ایجاد شده در اثر احتراق بنزین در فضای بسته سه کیلومتری تونل توحید موجب بیهوشی و تصادف موتورسواران در تونل می‌شود که باید با دخالت وزرات بهداشت مورد تعمق قرار گرفته و نسبت به رفع آن، اقدام عاجلی صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    مثل اینکه قصد ندارید دست از لجن پراکنی بردارید. مگر عبور موتور سیکلت داخل تونل مجازه که اصلا بهش می پردازید ؟؟؟؟