| کد خبر: 133752 |

افتتاح هفت ایستگاه خط 7 مترو طی هفته آتی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح هفت ایستگاه خط 7 مترو طی هفته آتی خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح هفت ایستگاه خط 7 مترو طی هفته آتی خبر داد.

 

 دکتر مازیار حسینی در مورد آخرین وضعیت افتتاح ایستگاه‌های خطوط جدید مترو با بیان اینکه خط 7 متروی تهران از ورزشگاه تختی در شرق تهران شروع می‌شود و تا بزرگراه نواب ادامه دارد و از آنجا با یک تغییر حرکت به سمت شمال (به صورت (L) شکل طراحی شده است) و تا سعادت آباد امتداد می‌یابد، گفت: از آنجایی که این خط از عمق زیادی برخوردار است ما برای ساخت خط7، مجبور بودیم از یکی از سخت‌ترین لایه‌های زمین شناسی شهر تهران عبور کنیم و این کار را سخت می‌کرد و بالا بودن سطح آب‌های زیر زمینی و فرسودگی ساختمان‌هایی که در قدیمی‌ترین مناطق شهر تهران وجود داشت، مشکلاتی را پیش روی ساخت این خط قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه حدود 22 کیلومتر از خط 7، با هفت ایستگاه در هفته آتی به بهره برداری می‌رسد گفت: ا یستگاه میدان صنعت، پل نصر،شهید نواب صفوی، کمیل، بریانک،ایستگاه میدان محمدیه و در نهایت ایستگاه شهید محلاتی یا بسیج هفت ایستگاهی است که همزمان بهره برداری می شود.

حسینی بیان کرد: سایر ایستگاه‌های خط 7 آماده است اما حسب دستور شهردار تهران مبنی بر افتتاح 100درصدی ایستگاه‌ها تا نصب کامل پله برقی‌ها صبر خواهیم کرد تا این ایستگاه‌ها را به طور کامل به بهره‌برداری برسانیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی افزود: از آنجایی که خط 7، از زیر تمامی 5 خط دیگر متروی تهران عبور می‌کند، یکی از عمیق ترین خطوط مترو شهر تهران است و به همین دلیل با تمامی خطوط مترو شهر تهران ایستگاه تقاطعی دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ایستگاه‌های باقی مانده تا پایان سال به بهره برداری می رسند، گفت: تمامی کارهای مربوط به انجام تست گرم و کنترل‌های مضاعفی که باید برای این خط با توجه به ویژگی هایی آن در نظر گرفته می شد، انجام شده و همکاران ما مشغول تمیزکاری این ایستگاه ها هستند و براساس زمان بندی افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    این ایستگاه دهم فروردین لطفا زودتر در این خط افتتاح کنید چون نزدیک شهرداری منطقه 14،بازار گل و گیاه و مراکز اموزش و تحصیلی هست

    • ناشناس 0 0

      ایستگاه دهم فروردین نزدیک دانشگاه آزاد تهران جنوب هم هست که برای دانشجویان مهم است ما هم درخواست داریم این ایستگاه تو الویت ها باشد