| کد خبر: 133732 |

آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در جاده های ایلام

رئیس پلیس راه ایلام از آغاز طرح برخورد با خودرو های مسافربر شخصی و غیر مجاز در پایانه های مسافربری با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه ایلام از آغاز طرح برخورد با خودرو های مسافربر شخصی و غیر مجاز در پایانه های مسافربری با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح استان خبر داد.

 

 سرهنگ رضا همتی زاده گفت: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیر مجاز ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: خودرو های شخصی اقدام به سوار کردن مسافر در پایانه های مسافربری کرده و هر کرایه ای هم بخواهند از مردم می گیرند که این مسئله هم باعث نارضایتی مردم و رانندگان خودروهای عمومی می شود.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد : در همین راستا و با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربر های شخصی و غیر مجاز ، پاسگاه های پلیس راه مسیر و گشت های جاده ای کنترل های لازم را انجام خواهند داد و در صورت مشاهده برابر قانون رسیدگی با تخلفات اعمال قانون می شوند.

همتی زاده در پایان با اشاره به اینکه خودروهای مسافربر شخصی از لحاظ ایمنی استاندارد لازم را ندارند ، افزود: می طلبد که شهروندان به این نکته توجه داشته باشند و برای تردد از خودروهای عمومی که دارای شرایط ویژه از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند جهت جابجایی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.