| کد خبر: 133652 |

اعضای کمیسیون‌های موقت شورای شهر تهران انتخاب شدند

عضو منتخب شورای شهر تهران از انتخاب اعضای کمیسیون‌های موقت شورای شهر تهران خبرداد.

تین نیوز

عضو منتخب شورای شهر تهران از انتخاب اعضای کمیسیون‌های موقت شورای شهر تهران خبرداد.

 

افشین حبیب‌زاده  از برگزاری چهارمین جلسه شورای منتخبان شورای شهر تهران، ری و تجریش در صبح امروز خبرداد و گفت:‌در این جلسه اعضای کمیسیون‌های موقت مطابق با عناوین کمیسیون‌های موجود مشخص شدند.

 

منتخب مردم تهران در شورای شهر ادامه داد:‌این کار به منظور تقسسیم کار و بررسی گزارش‌های اولیه در حوزه‌های مختلف شهری و در نهایت استخراج گزارش وضعیت موجود صورت پذیرفت. همچنین مقرر شد برنامه‌های مختلف مطابق با کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

او اضافه کرد:این جلسات که در طول این دوماه تا شروع بکار رسمی دوره پنجم برگزار می‌شود، می‌تواند باعث جلوگیری از اتلاف وقت در شورا شود و بخش عمده‌ای از کارها سریع‌تر از روال رسمی آغاز شود.

 

حبیب‌زاده افزود: پس از آغاز دوره رسمی، کمیسیون‌های اصلی شورا تشکیل خواهد شد که امکان دارد تعداد و ترکیب کمیسیون‌ها دستخوش تغییر شود.

 

او به دیدار منتخبان شورای شهر تهران با سیدمحمد خاتمی اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری چهارمین جلسه، اعضا به دیدار آقای خاتمی رفتند و از او به دلیل حمایت از لیست امید در جریان انتخابات شوراها تقدیر کردند.

 

حبیب زاده به برخی از محورهای سخنان سیدمحمدخاتمی در این جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسه آقای خاتمی خطاب به اعضا گفتند که رسالت سنگینی بر عهده شما است و باید تلاش کنید تا جایگاه شورا را تثبیت کنید. ایشان خواستند در شورای عالی استان‌ها، تقویت قانون شوراها در دستور کار قرار گیرد.

 

منتخب مردم تهران در شورای شهر ادامه داد: آقا خاتمی بیان کردند که امروز انتخابات پایان رسیده و نمایندگان شورا، نماینده همه مردم شهر هستند و رویکرد اصلی باید خدمت به مردم باشد. همچنین خواستند تا نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم نهاد و دانشگاه‌هاو صاحب‌نظران بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

 

حبیب‌زاده با بیان اینکه آقای خاتمی در این نشست به ویژگی‌های شهردار آینده هم اشاره کردند، گفت: آقای خاتمی گفتند شهردار آینده باید شخصیت ملی، برخوردار از عقبه روشن و توانمند در همکاری با کل نظام و نهادهای مختلف باشد.

 

او اظهار کرد: آقای خاتمی در این نشست از شورای عالی سیاست‌گذاری و آقای عارف تشکر کرد و گفتند که در این دوره از انتخابات کار جمعی مهمی انجام شده است و باید در این دوره به رفع فقر و تبعیض توجه بیشتری شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.