| کد خبر: 133008 |

آخرین وضعیت لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی

قناعتی گفت: نرخ های اعلام شده از سوی فرمانداری کمی با مصوبه شورا متفاوت است و کاهش پیدا کرده، امیدواریم تا پایان خردادماه این مصوبه اجرایی شود.

تین نیوز

قناعتی گفت: نرخ های اعلام شده از سوی فرمانداری کمی با مصوبه شورا متفاوت است و کاهش پیدا کرده، امیدواریم تا پایان خردادماه این مصوبه اجرایی شود.

 

ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه هیات نظارت شهر تهران بدون آنکه به شکایت اعضای لیست خدمت که شمارش 100 درصد از صندوق های رای بود توجه کند، روز گذشته صحت انتخابات تهران را تایید کرده گفت: بر اساس قانون اگر کاندیداها باز هم اعتراض داشته باشند دو روز مهلت دارند که شکایت خود را به هیات نظارت استان تهران ارائه کنند که امروز ما این شکایت را به شورای استان ارسال کردیم. امیدواریم این حق قانونی ما که باز کردن 10 درصد صندوق‌هاست، اجرایی شود.

 

وی ادامه داد: این حق قانونی کاندیداهای انتخابات شوراست که قانونگذار آن را پیش‌بینی کرده است که امیدواریم حق ما داده شود.

 

قناعتی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص آخرین وضعیت لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال 96 گفت: در دیداری که با یکی از مدیران فرمانداری داشتم نتیجه این لایحه را پرس و جو کردم که اعلام شد تا قبل از 15 خردادماه این لایحه تعیین تکلیف می شود.

 

به گفته قناعتی، وزارت کشور مصوبه شورا را به فرمانداری اعلام کرده است و به زودی در این خصوص اطلاع رسانی می شود. نرخ های اعلام شده از سوی فرمانداری کمی با مصوبه شورا متفاوت است و کاهش پیدا کرده، امیدواریم تا پایان خردادماه این مصوبه اجرایی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.