| کد خبر: 132928 |

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ معاینه‌فنی موتورسیکلت ها به‌زودی اجباری می شود

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران از آماده شدن 10 خط مکانیزه تست موتورسیکلت خبر داد.

تین نیوز
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران از آماده شدن 10 خط مکانیزه تست موتورسیکلت خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدنواب حسینی‌منش با اشاره به همکاری پلیس راهور و شهرداری برای مجاب شدن موتورسیکلت‌ها جهت مراجعه به مراکز معاینه‌فنی، اظهار داشت: از 5 مرکز معاینه‌فنی در تهران 2 خط به منظور معاینه‌فنی موتورسیکلت‌ها اختصاص پیدا کرده است.
 
وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، یادآور شد: این 10 خط بنابر داشته‌های موجود در مراکز معاینه‌فنی آماده پذیرش موتورسیکلت‌ها شده و کاملا مجهز به تجهیزاتی است که ضرورت وجود آنها در معاینات‌فنی احساس می‌شود.
 
حسینی‌منش با بیان این مطلب که «شهرداری به تنهائی قادر به مجاب کردن دارندگان موتورسیکلت به منظور حضور در مراکز معاینه‌فنی نیست»، گفت: به همین علت قرار است تا با همکاری خوب پلیس راهور تهران، از این پس موتورسیکلت‌ها برای دریافت برگه معاینه‌فنی به مراکز از پیش تعیین شده مراجعه کنند.
 
 
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران با تاکید بر این نکته که، 10 خطی که از آن سخن گفته شد کاملا مکانیزه هستند و نیاز به انتظار طولانی در دریافت برگه معاینه‌فنی نیست، گفت: با این اتفاق قطعا آلودگی کمتری را در سطح شهر شاهد خواهیم بود زیرا، موتورسیکلت‌ها سهم بسیار زیادی در افزایش آلاینده‌ها در هوای شهرمان دارند.
 
 
به گزارش تین‌نیوز، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا نیز با تائید این همکاری گفت: با تجهیز 50 درصد مراکز معاینه‌فنی تا پایان تابستان امکان پذیرش و صدور معاینه فنی برای موتور سیکلت‌ها فراهم می‌شود،
در حال حاضر تعداد کمی از خطوط مراکز معاینه‌فنی برای پذیرش موتورسیکلت مجهز هستند از این رو، با اجباری شدن معاینه‌فنی برای موتورسیکلت‌ها ضرورت دارد تا تجهیز مراکز بیشتری جهت پذیرش این قبیل وسیله‌نقلیه در سطح شهر مورد توجه قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.