| کد خبر: 132355 |

لزوم راه اندازی سامانه دیجیتال حمل و نقل درون شهری مطابق با تکنولوژی روز

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سیستم جامع حمل و نقل عمومی با رویکرد انسان محوری نیازمند مدیریت هوشمند با بهره گیری از سامانه دیجیتال است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهدی یوسفی در کارگاه ویژه مدیران شرکت های حمل و نقل (بار، مسافر، امداد خودرو و یدک کش ها ) ضمن تاکید بر ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری ساختاری افزود: شبکه حمل و نقل عمومی بدون مدیریت واحد هوشمند دچار نابسامانی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت منسجم حمل بار درون شهری از ابتدای سال 96 اظهار داشت: فرآیند صدور پروانه های کسب، ساز و کار ارائه خدمات حمل بار ضمن بهره گیری از سامانه هوشمند مورد نظارت مستیم قرار می گیرد.

 

یوسفی تصریح کرد: فعالیت بار اندازهای تبریز به ویژه محدوده مرکزی شهر با در نظر گرفتن معضل ترافیک روند کندی را طی می کند و اجرای پروژه پیاده راه جمهوری اسلامی با مصوبه شورای عالی ترافیک کشور می تواند نقش بسزایی در سیستم حمل و نقل درون شهری در محدوده بازار تبریز ایفا کند.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اضافه کرد: استقبال بازاریان تبریز از این پروژه عمرانی به همراه همکاری شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی زمینه حل معضل ترافیکی محدوده مرکزی تبریز را فراهم کرده است.

 

یوسفی در جمع مدیران شرکت های حمل بار و مسافر تبریز خاطر نشان کرد: شبکه حمل و نقل پویا درون شهری محصول همکاری های همه جانبه است و شهرداری تبریز در تمامی مراحل مطالعاتی خود، رانندگان و شهروندان را بازوی اصلی اجرای پروژه های خود می داند.

 

این کارگاه آموزشی به همت سازمان مدیریت حمل و نقل بار با هدف افزایش بهره وری شرکت های مرتبط در توسعه زیرساخت های شبکه حمل و نقل عمومی از حیث نرم افزاری و سخت افزاری شهر تبریز برگزار شد.

 

فاضل نادری مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز همچنین در این کارگاه آموزشی با اشاره به اجرای طرح های ویژه جهت انسجام و همکاری با شرکت های حمل بار و رانندگان فعال در این بخش گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان و فعالان این حوزه یکی از گام های نخست این سازمان محسوب می شود.

 

وی بر تنظیم ساعات کاری مطابق با پیک وحجم ترافیک در محدوده مرکزی و کناری شهر تبریز تاکید کرد و افزود: این موضوع می تواند زمینه ساز کاهش تصادفات و سوانح رانندگی را فراهم کند.

 

نادری ادامه داد: با رعایت اصول و میزان حمل بار به نسبت ظرفیت خودرو های باری می توان جلوه شهری را به همراه سلامت و رضایتمندی شهروندان افزایش داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.