| کد خبر: 131988 |

فاز اول ساماندهی بزرگراه شهیدچمران به اتمام می رسد

تین نیوز

با هدف ساماندهی ترافیکی بزرگراه شهید چمران فاز اول اجرایی مسیر چمران جنوب به خیابان شهدای اوین تا پایان شهریور ماه 96 به بهره برداری کامل می رسد.

 

به گزارش فارس، بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساماندهی ترافیکی بزرگراه شهید چمران در قالب اجرای تقاطع های غیر همسطح یمن - شهید چمران شامل 4 دستگاه پل و دو مسیر زیر گذر به انضمام رمپ و لوپ های مربوطه است که اتمام فاز اول آن منجر به کاهش بار ترافیکی در محدوده بزرگراه شهید چمران و حذف نبش گره ترافیکی مسیر پل پارک وی به چمران جنوب و نیز مسیر چمران شمال به تقاطع های ولی عصر (عج) خواهد شد.

 

وی افزود: فاز اول اجرایی، مسیر دسترسی چمران جنوب به خیابان شهدای اوین و محدوده خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه را تامین می نماید و از طرفی این مسیر به صورت رفت و برگشت طراحی شده است و تامین کننده مسیر ساکنین شهروند در محدوده ولنجک ، درکه، زعفرانیه به سمت چمران جنوب از خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه است.


محبوبی تصریح کرد: طول کل پروژه تقاطع های غیر همسطح یمن - شهید چمران به مقدار 3 هزار و 560 متر و عرض متوسط 16متر شامل 4دستگاه پل و یک رمپ و یک لوپ به طول تقریبی یک هزار و 500 متر و یک روگذر و زیرگذر اتصالی به تونل کردستان به طول600 متر است.


معاون شهردار منطقه یک گفت: در فاز بعدی دو پل رفت و برگشت خ یمن(تابناک) اجرا می شود که یک پل مسیر تابناک به چمران شرق _پارک وی را تامین می نماید و همچنین تونل کردستان جنوب را امکان دسترسی می دهد و پل دوم از تونل کردستان به خیابان یمن دسترسی پیدا می نماید که اجرای دو مورد آخر منوط به تکمیل تونل کردستان در منطقه 3 است .


وی خاطر نشان کرد: پس از اجرای تونل کردستان یک مسیر زیرگذر روگذر از چمران (پارک وی) به سمت کردستان جنوب تامین خواهد شد و همچنین پروژه شامل یک رمپ و یک لوپ دیگر جهت تکمیل دسترسی های تقاطع است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.