| کد خبر: 131938 |

بازخوانی وعده‌های معاون شهردار تهران؛

◄ بهره‌برداری از خط 6 مترو تهران در نیمه نخست امسال

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در سه ماه گذشته ( اول اسفند ماه سال گذشته تا اول خرداد ماه امسال) 6 وعده داده است. مرور وعده‌های حمل‌ونقلی سه ماهه مازیار حسینی نشان می‌دهد افتتاح خطوط جدید مترو در نیمه نخست سال 96 مهمترین وعده حسینی در این مدت بوده است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در سه ماه گذشته ( اول اسفند ماه سال گذشته تا اول خرداد ماه امسال)  6 وعده داده است. مرور وعده‌های حمل‌ونقلی سه ماهه مازیار حسینی نشان می‌دهد افتتاح خطوط جدید مترو در نیمه نخست سال 96 مهمترین وعده حسینی در این مدت بوده است.

1- افتتاح خط 7 مترو در آینده نزدیک

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مترو شهر تهران گفت: در آینده نزدیک خط 7 ایستگاه مترو با 7 ایستگاه و 22 کیلومتر مربع مساحت از میدان بسیج تا میدان صنعت افتتاح خواهد شد.

2- بهره‌برداری از خط 6 مترو تهران در نیمه نخست امسال

مازیار حسینی اردیبهشت ماه امسال در سخنانی اظهار داشت: خط 6 مترو تهران که از دولت‌آباد آغاز می‌شود با 38 کیلومتر مساحت در نیمه اول امسال با 20 ایستگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

3- افتتاح خطوط ۶، ۷ و فرودگاه امام خمینی تا پایان شهریور‌ماه 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح خطوط ۶، ۷ و فرودگاه امام خمینی تا پایان شهریور‌ماه خبر داد.

مازیار حسینی19 اردیبهشت امسال در اولین جشنواره ترافیک و گرافیک در مورد سرانجام افتتاح خطوط 6، 7 و فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه در هفته جاری مجددا تست گرم ایستگاه‌های محمدیه تا میدان صنعت انجام شد، تصریح کرد: خوشبختانه در مراحل جزئی و نصب پله برقی هستیم چرا که بر حسب دستور شهردار تهران باید تمام ایستگاه‌های مترو با پله برقی و آسانسور افتتاح شود.

وی با بیان اینکه حفاری خط 6 مترو با یک زمان 18ماهه استثنایی انجام شد گفت: امیدواریم نیمه اول امسال بخش اعظمی از خطوط 6، 7و فرودگاه امام خمینی را افتتاح کنیم.

4- امسال 100 کیلومتر خط جدید مترو به پایتخت نشینان تحویل داده می‌شود

معاون‌حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در جلسه هم‌اندیشی مدیران حمل‌و‌نقل و ترافیک و پلیس راهور تهران بزرگ که با هدف بررسی مهمترین برنامه های اجرایی این حوزه برگزار شد؛ گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری تهران توسعه حمل‌و‌نقل عمومی است که با توسعه و تکمیل خطوط مترو در حال پیگیری و انجام است.

مازیار حسینی اردیبهشت ماه امسال بیان کرد: در حال حاضر خط 6 مترو با 38 کیلومتر طول و 32 ایستگاه، خط 7 با 29 کیلومتر طول و 21 ایستگاه و خط 8 مترو نیز با 35 کیلومتر طول و 2 ایستگاه در مرحله تکمیل و بهره‌برداری قرار دارد.


معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در مجموع امسال 100 کیلومتر خط جدید مترو به پایتخت نشینان تحویل داده می‌شود؛ بیان کرد: این حجم فعالیت در حوزه مترو نشان می‌دهد که 56.6 درصد مترو از ابتدای شروع تا پایان در سال 96 به بهره برداری می‌رسد که این یک رکورد بی سابقه نه تنها در ایران بلکه در دنیا به حساب می آید.

5- سال 96 و بسته شدن پرونده تاکسی‌های فرسوده

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال پرونده تاکسی‌های فرسوده پایتخت بسته خواهد شد، گفت: از امسال به بعد چیزی به نام تاکسی فرسوده نخواهیم داشت و تاکسی‌هایی که هر سال به سن فرسودگی می‌رسند؛ نوسازی خواهند شد و دیگر تاکسی‌ای در انتظار نوسازی نخواهد ماند.

6- گویاسازی معابر و بزرگراه‌های شهر تهران در سال 96

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گویاسازی معابر و بزرگراه‌های شهر تهران را یکی دیگر از برنامه‌های اولویت دار حوزه ترافیک در سال جاری دانست و بیان کرد: نماد توسعه مدیریت هوشمند ترافیکی در کلانشهرها استفاده از تابلوهای هوشمند است. امسال باید از تابلوهای هوشمند برای گویاسازی مسیرها و معرفی معابر شهری بیشتر استفاده شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تهران باید از نظرعلائم رانندگی و خط کشی‌ها برای شهروندان گویاسازی شود، تاکید کرد: طبق هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ مقرر شده تا تیرهای برق معابر و بزرگراه‌های شهر تهران نیز شماره‌گذاری شود تا مردم در معابر و بزرگراه‌ها دچار سرگردانی نشوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ایشون ۳ماه همچنان قول میدن.البته رئیسشون در انتخابات ریاست جمهوری ،لوله شدن ..ودلیلی نداره که دیگه کار انتخاباتی کنند.