| کد خبر: 131798 |

خط بی آر تی قدس – جمهوری تا یک ماه آینده بهره برداری می شود

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خط بی آر تی میدان قدس تا میدان جمهوری با اعتبار 15 میلیارد تومان تا کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش مهر، علیرضا صلواتی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط بی آر تی قدس - جمهوری از دو ماه گذشته اظهار داشت: این خط از اتوبوس تندرو، قرار است از خیابان‌های آیت‌الله ادیب، شهید باهنر و رباط عبور کند.

 

وی با بیان اینکه برای خط بی آر تی قدس - جمهوری هشت ایستگاه در مسافت چهار کیلومتر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: زیرسازی‌های این خط تکمیل شده و حدود 20 میلیارد ریال نیز برای آن هزینه شده است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ایستگاه‌های بی آر تی میدان قدس - جمهوری با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال انجام است، افزود: دوربین‌های این خط نیز تا یک ماه آینده نصب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ایمن سازی مسیر در حال انجام است، تصریح کرد: راه بندهای الکترونیکی نیز خریداری شده است.

صلواتی همچنین کل بودجه بهره برداری از خی بی آر تی قدس - جمهوری را 15 میلیارد تومان عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی بی آر تی آزادی - جمهوری بی آر تی محور شرق تکمیل می شود، اضافه کرد: در محور غرب نیز با راه اندازی بی آر تی جمهوری - آزادی تا شش ماه آینده بی آر تی در این محور نیز تکمیل خواهد شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: با اجرای این دو پروژه حلقه حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان تکمیل می شود و در کمتر از 40 دقیقه می توان یک دور در شهر اصفهان داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این دو خط بی آر تی حمل و نقل عمومی در شمال اصفهان ساماندهی شود، اضافه کرد: همچنین دسترسی مناطق هفت و هشت به شبکه حمل و نقل عمومی سریع ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.