| کد خبر: 131188 |

نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری

تین نیوز

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از بررسی نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری و احداث زمین چمن مصنوعی در محله آشتیانی در منطقه 13 خبر داد.

 

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی در رابطه با شرایط محله آشتیانی واقع در منطقه 13 اظهار کرد: مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، شستشوی مرتب مخازن و توزیع کیسه های آبی در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ، احداث میدان میوه و تره بار، نظارت مستمر به منظورتوسعه و نگهداری از فضای سبز موجود، کاشت درخت و انواع گل های فصلی، در سطح معابر و بوستان ها و تأمین روشنایی معابر سطح محله در دست بررسی است.

 

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیکموضوع اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور ساماندهی تردد و پارک خودروها در سطح محله، به ویژه در ساعات پیک تردد به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک و آسایش ساکنین، احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی، پیش بینی و نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری و بازگشایی و اصلاح هندسی معبر مسدود شده انتهای خیابان سفیدکوه از میدان مهتدی به سمت میدان چایچی در دست پیگیری است.

 

پیرهادی افزود: اعضاء شورایاری پیشنهاداتی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی مطرح کرده اند که از آن جمله می توان به احداث استخر، زمین چمن، مجموعه و سالن های ورزشی در سطح محله ، احداث مجموعه های فرهنگی و آموزشی، مذهبی در سطح محله و احداث یا جابه جایی ساختمان سرای محله اشاره کرد.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به سایر درخواست های اهالی محله آشتیانی اشاره کرد و گفت: احداث کلانتری در محله درخواست مطرح شده است که به ناجا ارجاع شده است.

 

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.