| کد خبر: 131033 |

شهرداری تهران تخلفات بزرگ را نادیده می‌گیرد

تین نیوز

رونمایی از منشور ائتلاف همدلی متخصصین تهران (همت) یکشنبه شب با حضور اعضای هفت نفره این ائتلاف و جمع زیادی از هواداران آنها در مرکز تجارت جهانیان انجام شد.

 

به گزارش ایلنا، ائتلاف همدلی متخصصین تهران متشکل از محسن هاشمی، محمدرضا ایرانمنش، سیداحمد نبوی، علیرضا فغانی، سیدمهدی شیرمردی، علی ناظم و سیدجلال محمدی آشتیانی با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون و تعداد زیادی از هواداران این ائتلاف در مرکز تجارت جهانیان واقع در بلوار مرزداران با شور و حال وصف‌ناپذیری برگزار شد و از منشور این ائتلاف رونمایی به عمل آمد.

 

در این مراسم باشکوه، علی ناظم طی سخنانی گفت: متاسفانه فضای کلانشهر تهران خوب مدیریت نمی‌شود شهرداری تخلفات بزرگ را نادیده می‌گیرد و همین امر باعث شده چرخ حرکتی توسعه پایدار در تهران بسیار کند شود درغیر این صورت تخلفات گسترده‌ای در برخی بخش‌ها صورت گرفته و می‌گیرد.

 

وی در ادامه افزود: احساس نیاز به تغییر در مدیریت تهران بنده و سایر دوستان و همفکرانم را وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران کرد و ما برای اداره کلانشهر تهران برنامه‌هایی مدون و منظم و قابل اجرا داریم.

 

ناظم به نمونه‌ها و فاجعه‌هایی مثل ساختمان پلاسکو اشاره کرد و گفت: ساختمان پلاسکو با سوءمدیریت شهرداری و نادیده گرفتن نقاط ضعف و مشکلات عدیده به یک فاجعه ملی تبدیل شد و ما فکر کردیم بعد از آن شهرداری به فکر سایر بخش‌ها و ساختمان‌های فرسوده خواهد افتاد و متخصصان امور شهرسازی را دعوت به همفکری و همکاری خواهد کرد اما دیدیم که آقای شهردار و برخی از اعضای شورای شهر فقط شعار دادند و جالب اینکه از خرابه‌های ساختمان پلاسکو و آتش‌نشانان فداکار و ایثارگر هم استفاده‌های تبلیغاتی کرد و هیچ کار اساسی برای مردمی که در این مرکز بزرگ بخشی از اقتصاد جامعه را می‌چرخاندند؛ انجام نگرفت.

 

در ادامه این همایش؛ مهران رجبی و فلور نظری با حمایت از کاندیداهای گروه ائتلاف همدلی متخصصان تهران (همت) از مردم خواستند که در انتخاب کاندیداهای شورای شهر تهران به تخصص و سوابق اجرایی آنها توجه کنند تا شاهد تحول و بهبود کیفیت زندگی شهروندی در این شهر باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.