| کد خبر: 131029 |

راه‌‌اندازی 2 فاز از قطار شهری راه حل بازکردن گره کور ترافیک اهواز است

تین نیوز

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: تنها راه‌حل باز شدن گره ترافیک در اهواز احداث پل‌های روگذر، زیرگذر و تکمیل دو فاز از قطار شهری است.

 

به گزارش تسنیم، فتح‌الله پورحسن  با اشاره به اولویت‌های کلانشهر اهواز اظهار داشت: گام نخست انتخاب یک شهردار توانمند، قوی و انقلابی است و بعد از آن رسیدگی به پروژه‌هایی که در سطح شهر اهواز به صورت نیمه تمام رها شده از جمله اولویت‌های مهم کلانشهر اهواز خواهد بود.

 

وی افزود: متاسفانه ناوگان حمل و نقل اهواز با استانداردهای لازم فاصله بسیار زیادی دارد و شهرداری باید با ارائه خدمات مطلوب در زمینه ناوگان حمل و نقل به تجهیز این ناوگان بپردازد، در زمینه تاکسیرانی می‌توان با انعقاد قرارداد با شرکت‌های بزرگ ماشین‌سازی به شهروندان خدمات حمل و نقل مطلوبی را ارائه داد.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز به فضای سبز اهواز اشاره کرد و گفت: در کلانشهر اهواز با وجود آب کافی و زمین‌های مستعد تعداد بوستان‌های کمی وجود دارد، این موضع سبب می‌شود که مردم برای گذراندن اوقات فراغت به سمت پارک‌های ساحلی سوق یابند و در نتیجه مشکلاتی از قبیل ایجاد ترافیک و شلوغ شدن تنها یک نقطه از اهواز همراه خواهد بود.

 

وی افزود: باید در مناطقی از جمله کوی رمضان، باهنر، سپیدار، عین دو، ملاشیه، زرگان و سایر مناطق حاشیه‌ای بوستان‌هایی طراحی و آماد ه شود تا در کنار رفع مشکلات بیان شده امکانات رفاهی به طور عادلانه در سطح شهر توزیع شود و از ترافیک‌های سنگین در هسته مرکزی شهر جلوگیری شود.

 

پورحسن به حوادث اخیر مجموعه شهرداری در زمینه فسادهای رخ داده اشاره کرد و گفت: باید برای رفع مشکلاتی از قبیل فسادهای سیستمی ابتدا یک شهردار صادق و انقلابی انتخاب شود زیرا بدون شک شهردار کارآمد سبب می‌شود مجموعه‌ای کارآمد، متخصص و متعهد را در سطح شهرداری منصوب شوند.

 

وی با بیان اینکه اهواز نیازمند پروژه‌های عمرانی بزرگتری است، عنوان کرد: تنها راه‌حل باز شدن گره ترافیک در اهواز احداث پل‌های روگذر، زیرگذر و تکمیل دو فاز از متروی قطار شهری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.