| کد خبر: 130864 |

تربیت نیروهای متخصص و مجهز به دانش روز دنیا در دانشکده مترو تهران

تین نیوز

دیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح سومین دانشکده علمی کاربردی این شرکت بر لزوم تربیت نیروهای متخصص و مجهز به دانش روز دنیا در صنعت مترو تاکید کرد.

 

به گزارش  شهرنوشت، دکتر محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: آموزش، یکی از موضوعات مهمی است که همیشه در اولویت کارهای من قرار داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه ساختار مترو کاملاً تخصصی است و باید فرآیند کار در این عرصه دانش بنیان باشد افزود: اولین مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت بهره برداری مترو به منظور ارتقای سطح آگاهی فنی نیروی انسانی و تربیت نیروی تکنسین متخصص سال 91 در پایانه فتح آباد افتتاح شد؛ در زمان مدیریت من دومین دانشکده در خیابان مفتح آغاز به کار کرد و امروز شاهد افتتاح سومین دانشکده مترو تهران هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز امکان آموزش کل کارکنان با تأسیس این دانشکده محقق شد خاطرنشان کرد: در آینده هر پیمانکاری که بخواهد با مترو همکاری کند باید دارای نیروهای متخصص و با مدرک دانشگاهی مرتبط باشد تا کارها با آزمون و خطا انجام نشود.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با تربیت نیروهای متخصص و مجهز به دانش روز دنیا، این ناوگان وسیع حمل و نقل ریلی درون شهری بهتر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.