| کد خبر: 129304 |

بهره برداری تقاطع غیرهمسطح شهدای غواص

تین نیوز

 شهردار بندرعباس بااشاره به اینکه وجود معارض باعث افزایش زمان عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح شهدای غواص شد، گفت: به زودی نیز چند پروژه بزرگ دیگر به بهره‌برداری می رسد.

 

به گزارش مهر، عباس امینی‌زاده در آیین بهره‌برداری از پروژه بزرگ تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غواص(واقع در سراه جهانبار)، با گرامیداشت هفته شوراهای اسلامی و همچنین روز کارگر، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از خدمات شهرداری بندرعباس بر دوش کارگران است.

 

وی افزود: این تقاطع بیش از ۴۵۰ متر طول، ۱۹.۲ متر عرض دارد و حدود ۱۲۵ شمع در این پروژه اجرا شده که هر کدام از این شمع‌ها ۲۸ متر طول و مجموعاً ۳۵۰۰ متر شمع‌کوبی در آن اجرا شده است.

 

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: وجود معارض مختلف در مسیر اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غواص باعث هزینه‌های بیشتر و زمان بیشتر در اتمام این پروژه شده است.

 

امینی‌زاده گفت: حدود ۱۲ هزار متر مکعب بتن در این تقاطع استفاده شده و هزینه اجرایی این تقاطع با احتساب جابجایی‌ها، معارضین و تملک‌های صورت گرفته، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است.

 

این مقام مسئول با تقدیر از مشاور این پروژه، بیان کرد: شرکت طرف قرار داد ما که چند پروژه بزرگ دیگر را نیز انجام می‌دهد، یکی از پیمانکاران موفق و شایسته استان است.

 

وی ادامه داد: طی سه سال اخیر، قرار داد ۷ تقاطع غیرهم‌سطح منعقد شده که دو مورد آن به بهره‌برداری رسیده و دو تقاطع دیگر نیز بالغ بر ۷۰ درصد پیشرفت دارد و اگر نقدینگی لازم تامین شود، حداکثر تا پایان نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

شهردار بندرعباس در خصوص سه تقاطع غیرهم‌سطح دیگر نیز گفت: عملیات عمرانی یک مورد از این تقاطع‌ها آغاز شده و دو مورد دیگر نیز طی یک ماه آتی آغاز می‌شود.

 

امینی‌زاده تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده بیشتری در حوزه مدیریت و خدمات شهری برای شهروندان داشته باشیم و روز به روز در آبادانی این شهر مهم بندری نقش داشته باشیم.

 

افتتاح پروژه‌های بزرگ، یک کار نمایشی نیست/خدمات شهرداری بندرعباس چشمگیر و قابل تقدیر است

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ در این برهه از زمان یک حرکت نمایشی نیست، گفت: هدف شهرداری خدمات‌رسانی است و این کارهای خوبی که طی این مدت در شهرداری بندرعباس انجام شده، چشمگیر و قابل تقدیر است.

 

جاسم جادری در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غواص، ضمن تقدیر از شهردار بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد از قاعده انصاف خارج می‌شوند و می‌گویند افتتاحیه‌ها جنبه تبلیغاتی دارد، در حالی که افتتاح این پروژه‌ها، خدمتی برای شهر است.

 

وی با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غواص به صورت کامل، گفت: چند وقت پیش، آقای شهردار گفتند که می‌توانیم پل را باز کنیم و مردم استفاده کنند، اما برخی موارد مانند رنگ، نور و سایر جزئیات آن به مرور آماده می‌شود که نهایتاً تصمیم بر این شد تا پروژه تکمیل شده و بعد به بهره‌برداری برسد.

 

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم افتتاحیه‌ پروژه‌ها یک کار نمایشی نیست، تصریح کرد: هدف شهرداری خدمات‌رسانی است و این کارهای خوبی که طی این مدت در شهرداری بندرعباس انجام شده، چشمگیر و قابل تقدیر است.

 

جادری با بیان اینکه ما همه به دنبال خدمتگذاری به مردم هستیم، افزود: مردم انسان‌های با اخلاص و خدمتگذار را می‌شناسند و از او پشتیبانی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه به حل مشکل مردم کمک شایانی خواهد داشت، اظهار کرد: خدمات شهرداری بندرعباس تنها طی یک سال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده که رقم قابل توجهی است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زحمات زیادی با هزینه‌های زیاد برای این پروژه صورت گرفته است، افزود: اگر قرار است با افتتاح پروژه رأی مردم جابجا شود، توهین به شعور مردم است.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه پروژه ستاره نفت خلیج‌فارس اواخر سال قبل قرار بود افتتاح شود، ادامه داد: آقای زنگنه روز جمعه و در سکوت خبری به استان هرمزگان آمد و از مسئولان این شرکت پرسید که اکنون اگر پروژه را افتتاح کنیم، تولید مستمر بنزین خواهیم داشت یا خیر؟ در پاسخ، مسئولان این پالایشگاه اظهار داشتند که تولید بنزین آغاز می‌شود، اما به دلیل عدم وجود یک ژنراتور، ناچار به متوقف کردن آن هستیم.

 

جادری بیان کرد: به همین دلیل، آقای روحانی حاضر به افتتاح پیش از اتمام پروژه ستاره نفت خلیج‌فارس نشد و این پروژه طی روزهای گذشته با امکان تولید روزانه ۵ میلیون لیتر بنزین مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تا پایان هفته جاری به ۱۲ میلیون لیتر در روز می‌رسد.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این استان منبع خیر و درآمد برای کل کشور است، گفت: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داریم در راستای جذب منابع و بازگشت بخشی از درآمدهای استان، تلاش کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه طی این دولت پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری در اولویت قرار دارد و بودجه‌های عمرانی کمتر پرداخت می‌شوند، باید بتوانیم در بازگشت منابع درآمدی استان، تلاش کنیم.

 

جادری با گرامیداشت روز معلم، روز کارگر، روز ملی خلیج‌فارس و هفته شوراها، گفت: امیدواریم با برگزاری انتخابات پرشور و بدون حاشیه و با حضور حداکثری، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.