| کد خبر: 128980 |

تاکید بر افزایش تسهیلات بخش مسکن

تین نیوز
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: باید30 درصد از اعتبارات تسهیلاتی استان به بخش مسکن اختصاص یابد .

 

به گزارش صدا و سیما، علی فرخزاد در نشست شورای مسکن استان افزود: رکود حاکم در صنعت ساختمان استان کمی از آمار کشوری بالاتر است بنابراین باید تلاش های لازم را در بهبود وضعیت این بخش به کار گرفت .

 

وی اضافه کرد: در سال های رونق مسکن آمار ساخت و ساز در قزوین سالانه چهار تا چهار هزار و 500 واحد بود و گاهی اوقات این رقم به 8 هزار واحد نیز افزایش می یافت که همین مساله باعث شد تا امروز شاهد تعداد زیادی واحد خالی بدون متقاضی باشیم.
 
فرخزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر پروانه 72 واحد تجاری بزرگ در قزوین صادر شده که تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است، گفت : از سوی دیگر 2 تا سه طرح بزرگ در دست احداث مانند مجموعه یک هزار و 200 واحدی مهر و ماه را داریم که به صورت نیمه تمام باقی مانده است و باید برای تکمیل مورد پیگیری قرار گیرد.
 
فرخزاد افزود : با آغاز عملیات ساختمانی این طرح ها بدون شک شاهد رونق نسبی در زمینه ساخت و سازها و به تبع آن رونق تولید مسکن نیز خواهیم بود.
 
وی در ادامه با اشاره به ایجاد اتاق فکر از سوی دفتر فنی استانداری با حضور نمایندگانی از شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید، بهزیستی، نظام مهندسی ساختمان، نمایندگان بانک های عامل و سایر دستگاه هایی که به نوعی با ساخت و ساز سروکار دارند،افزود: همه ایده های مطرح شده در این اتاق فکر بررسی و در نهایت برای تصویب و پیگیری به شورای تامین مسکن استان ارائه می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.